Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:31
chevaux Tjej, 32 år

^ Jag var tvungen att visa legitimation också. :(

Blowtime Kille, 35 år

893 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:33
Blowtime Kille, 35 år

Citat från Vesi


Citat från Masterboy

Citat från Skrattfeber

Citat från Battlealex

Hur svartsjuk får man lov att vara? :(

Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.

Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.

Avundsjuka =/= svartsjuka


Egentligen så är ju dom flesta svartsjuka i ett förhållande eftersom att svartsjuka betyder att man har något men man är rädd över att förlora det till någon annan kan man säga, medans avundsjuka menas att man vill ha något som någon annan har.

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:34
Battlealex Tjej, 32 år

Citat från unic0rn


Brukar ersätta med soyagrädde eller liknande, men har du inget så är det ju bara att ta ett recept där det inte finns ägg i. Finns massor om du googlar. :)

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:34
Skrattfeber Tjej, 31 år

Masterboy: Haha, nu har jag lärt mg något nytt!

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:04
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Fnuff


Vadfan är det för skitsnack att man kan vara anonym på UMO?
Jag var tvungen att säga mitt för- och efternamn samt mitt jävla personnummer för att få en tid.

Har en stor fet klump i magen.


Säger de att man kan vara anonym?
Vad jag vet så har de bara tystnadsplikt.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:05
nataliaaaa Tjej, 29 år

Hej tjejer, Jag har matteprov imon, fattar ingenting. Dessutom så kommer mammas kille hit och jag har ingen att sova hos.
fml :(:(:(

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:06
Argh Tjej, 32 år

Åh just det D:
Jag har också matteprov imorgon och jag är sjuk och vill inte missa det ):

Mishka Tjej, 29 år

33 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:09
Mishka Tjej, 29 år

jag har också matteprov imorgon! det suger, för jag fattar INGENTING och har inte pluggat ett skit! HEJ IG I MATTE

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:09
aIma Tjej, 30 år

Citat från AlexandraRadke


jag har också matteprov imorgon! det suger, för jag fattar INGENTING och har inte pluggat ett skit! HEJ IG I MATTE

Klart som fan att du har ig i matte om du inte pluggar till proven....

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:10
nataliaaaa Tjej, 29 år

alma, du hade rätt btw, mal betyder dåligt :D

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:16
aIma Tjej, 30 år

MJA00W, jag kanske inte borde hoppa av spanskakursen trots allt :D

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:18
APOOTIE Tjej, 30 år

Spelar det egentligen någon roll vilkets sorts preggotest man köper?
För clear blue kostar typ 100 någonting, och är två stickor.
När det finns ett annat test (som också är mer än 99% säkergrejs) som har en sticka och kostar typ 69.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:20
nataliaaaa Tjej, 29 år

alma, nej precis !:D

HAHAH btw, jag har ju matteprov imon.. kom på att jag lämnade boken i skolan. GREAT

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:20
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Fnuff


Citat från Reviendra

Citat från Fnuff

Vadfan är det för skitsnack att man kan vara anonym på UMO?
Jag var tvungen att säga mitt för- och efternamn samt mitt jävla personnummer för att få en tid.

Har en stor fet klump i magen.

Säger de att man kan vara anonym?
Vad jag vet så har de bara tystnadsplikt.

Det var någon som sa att man kunde vara anonym.


Jag känner som så att det spelar ingen roll om de vet vem jag är, bara de inte lämnar ut det till någon annan. Och det gör de ju inte.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:22
user12345 Tjej, 30 år

Hej flickor! Jag är glad. Har fixat jobb som kyrkogårdsförvaltare till PRAO:n.
Hur mår ni för tillfället?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet