Tjejsnack.
^ Jag var tvungen att visa legitimation också. :(
Citat från Vesi
Citat från Masterboy
Citat från Skrattfeber
Citat från Battlealex
Hur svartsjuk får man lov att vara? :(
Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.
Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.
Avundsjuka =/= svartsjuka
Egentligen så är ju dom flesta svartsjuka i ett förhållande eftersom att svartsjuka betyder att man har något men man är rädd över att förlora det till någon annan kan man säga, medans avundsjuka menas att man vill ha något som någon annan har.
Citat från unic0rn
Brukar ersätta med soyagrädde eller liknande, men har du inget så är det ju bara att ta ett recept där det inte finns ägg i. Finns massor om du googlar. :)
Masterboy: Haha, nu har jag lärt mg något nytt!
Citat från Fnuff
Vadfan är det för skitsnack att man kan vara anonym på UMO?
Jag var tvungen att säga mitt för- och efternamn samt mitt jävla personnummer för att få en tid.
Har en stor fet klump i magen.
Säger de att man kan vara anonym?
Vad jag vet så har de bara tystnadsplikt.
Hej tjejer, Jag har matteprov imon, fattar ingenting. Dessutom så kommer mammas kille hit och jag har ingen att sova hos.
fml :(:(:(
Åh just det D:
Jag har också matteprov imorgon och jag är sjuk och vill inte missa det ):
jag har också matteprov imorgon! det suger, för jag fattar INGENTING och har inte pluggat ett skit! HEJ IG I MATTE
Citat från AlexandraRadke
jag har också matteprov imorgon! det suger, för jag fattar INGENTING och har inte pluggat ett skit! HEJ IG I MATTE
Klart som fan att du har ig i matte om du inte pluggar till proven....
alma, du hade rätt btw, mal betyder dåligt :D
MJA00W, jag kanske inte borde hoppa av spanskakursen trots allt :D
Spelar det egentligen någon roll vilkets sorts preggotest man köper?
För clear blue kostar typ 100 någonting, och är två stickor.
När det finns ett annat test (som också är mer än 99% säkergrejs) som har en sticka och kostar typ 69.
alma, nej precis !:D
HAHAH btw, jag har ju matteprov imon.. kom på att jag lämnade boken i skolan. GREAT
Citat från Fnuff
Citat från Reviendra
Citat från Fnuff
Vadfan är det för skitsnack att man kan vara anonym på UMO?
Jag var tvungen att säga mitt för- och efternamn samt mitt jävla personnummer för att få en tid.
Har en stor fet klump i magen.
Säger de att man kan vara anonym?
Vad jag vet så har de bara tystnadsplikt.
Det var någon som sa att man kunde vara anonym.
Jag känner som så att det spelar ingen roll om de vet vem jag är, bara de inte lämnar ut det till någon annan. Och det gör de ju inte.
Hej flickor! Jag är glad. Har fixat jobb som kyrkogårdsförvaltare till PRAO:n.
Hur mår ni för tillfället?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet