Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:40
Reviendra Tjej, 36 år

Aa bara man vill så. Det jag har lärt mig har jag inte lärt mig i skolan heller (till stor del i alla fall)
det går perioder när jag är jäääätteintresserad av egypten. då drar jag till bibblan och lånar allt de har och läser alllllllt.
sen svalnar det intresset i ett par månader och jag blir istället skitintresserad av dinosaurier - iväg till bibblan igen.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:46
aIma Tjej, 30 år

MJA00W,
Det kan jag med :D
bara bra, är sjuk.. men jag överlever. Cómo estás?

Reviendra, Jag anser att jag är ganska allmänbildad för min ålder. Lär mig oftastast allt av min pappa. Haha
Jag önskar att jag vore lika ambitiös som du ):

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:48
nataliaaaa Tjej, 29 år

alma, mal >:

Jag har ont i huvudet.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 13:00
aIma Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


alma, mal >:

Jag har ont i huvudet.


Jag vet inte vad mal betyder.. men jag gissar på attt det betyder dåligt?
Inte bra ):

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 13:37
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från Masterboy


Hmmm, svårt att säga fortfarande men eftersom du lyssnar på håkan hellström så känns det som om du är en tjej, det finns väl inga killar som lyssnar på på psykos-musiken? ;)

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:02
Battlealex Tjej, 32 år

Hur svartsjuk får man lov att vara? :(

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:04
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Battlealex


Hur svartsjuk får man lov att vara? :(

Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.

Kimi Tjej, 31 år

5 289 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:16
Kimi Tjej, 31 år

^
|
|
what she said.

Blowtime Kille, 35 år

893 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:18
Blowtime Kille, 35 år

Citat från Skrattfeber


Citat från Battlealex

Hur svartsjuk får man lov att vara? :(

Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.


Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:20
Battlealex Tjej, 32 år

Jag blir ledsen när jag är svartsjuk :((((

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:20
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Masterboy


Citat från Skrattfeber

Citat från Battlealex

Hur svartsjuk får man lov att vara? :(

Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.

Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.


Ja.. :c
Fast med knäpp menade jag typ kolla igenom partners mobil,/dator, stalka osv.
Jag är själv så pass svartsjuk av mig att jag blir sur när killen jag är kär/förälskad i pratar om någon annan tjej, pratar med någon annan tjej.

Blowtime Kille, 35 år

893 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:23
Blowtime Kille, 35 år

Citat från Skrattfeber


Citat från Masterboy

Citat från Skrattfeber

Citat från Battlealex

Hur svartsjuk får man lov att vara? :(

Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.

Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.

Ja.. :c
Fast med knäpp menade jag typ kolla igenom partners mobil,/dator, stalka osv.
Jag är själv så pass svartsjuk av mig att jag blir sur när killen jag är kär/förälskad i pratar om någon annan tjej, pratar med någon annan tjej.


Då har man redan gått för långt.

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:24
chevaux Tjej, 32 år

Citat från Masterboy


Citat från Skrattfeber

Citat från Battlealex

Hur svartsjuk får man lov att vara? :(

Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.

Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.


Avundsjuka =/= svartsjuka

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:26
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från Masterboy


Citat från Skrattfeber

Citat från Masterboy

Citat från Skrattfeber

Citat från Battlealex

Hur svartsjuk får man lov att vara? :(

Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.

Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.

Ja.. :c
Fast med knäpp menade jag typ kolla igenom partners mobil,/dator, stalka osv.
Jag är själv så pass svartsjuk av mig att jag blir sur när killen jag är kär/förälskad i pratar om någon annan tjej, pratar med någon annan tjej.

Då har man redan gått för långt.


Fast prata med någon annan tjej var nog att överdriva..
Jo, man har nog gjort det, får försöka jobba på det.

unic0rn Tjej, 29 år

1 312 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 16:28
unic0rn Tjej, 29 år

Mjölkfri kladdkaka ;
* 1 dl raps- eller majsolja
* 2 ägg
* 2,5 dl strösocker eller rårörsocker
* 1,5 dl vetemjöl
* 5 msk kakao
* 1 msk vaniljsocker
* 1 krm salt
* 1 krm bakpulver


Vågar man skippa ägg? (är laktoveg så äter inte det)
Och kan man ta vanligt matolja utan att det blir någon bismak??


(DET HÄR PASSAR ALLDELES UTMÄRKT I TJEJSNACK FÖR DET SMAKAR CHOKLAD OKEJ? :( )


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet