Tjejsnack.
Aa bara man vill så. Det jag har lärt mig har jag inte lärt mig i skolan heller (till stor del i alla fall)
det går perioder när jag är jäääätteintresserad av egypten. då drar jag till bibblan och lånar allt de har och läser alllllllt.
sen svalnar det intresset i ett par månader och jag blir istället skitintresserad av dinosaurier - iväg till bibblan igen.
MJA00W,
Det kan jag med :D
bara bra, är sjuk.. men jag överlever. Cómo estás?
Reviendra, Jag anser att jag är ganska allmänbildad för min ålder. Lär mig oftastast allt av min pappa. Haha
Jag önskar att jag vore lika ambitiös som du ):
alma, mal >:
Jag har ont i huvudet.
Citat från Masterboy
Hmmm, svårt att säga fortfarande men eftersom du lyssnar på håkan hellström så känns det som om du är en tjej, det finns väl inga killar som lyssnar på på psykos-musiken? ;)
Hur svartsjuk får man lov att vara? :(
Citat från Battlealex
Hur svartsjuk får man lov att vara? :(
Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.
^
|
|
what she said.
Citat från Skrattfeber
Citat från Battlealex
Hur svartsjuk får man lov att vara? :(
Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.
Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.
Jag blir ledsen när jag är svartsjuk :((((
Citat från Masterboy
Citat från Skrattfeber
Citat från Battlealex
Hur svartsjuk får man lov att vara? :(
Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.
Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.
Ja.. :c
Fast med knäpp menade jag typ kolla igenom partners mobil,/dator, stalka osv.
Jag är själv så pass svartsjuk av mig att jag blir sur när killen jag är kär/förälskad i pratar om någon annan tjej, pratar med någon annan tjej.
Citat från Skrattfeber
Citat från Masterboy
Citat från Skrattfeber
Citat från Battlealex
Hur svartsjuk får man lov att vara? :(
Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.
Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.
Ja.. :c
Fast med knäpp menade jag typ kolla igenom partners mobil,/dator, stalka osv.
Jag är själv så pass svartsjuk av mig att jag blir sur när killen jag är kär/förälskad i pratar om någon annan tjej, pratar med någon annan tjej.
Då har man redan gått för långt.
Citat från Masterboy
Citat från Skrattfeber
Citat från Battlealex
Hur svartsjuk får man lov att vara? :(
Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.
Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.
Avundsjuka =/= svartsjuka
Citat från Masterboy
Citat från Skrattfeber
Citat från Masterboy
Citat från Skrattfeber
Citat från Battlealex
Hur svartsjuk får man lov att vara? :(
Hur svartsjuk man vill, så länge man inte blir knäpp och börjar bete sig konstigt, typ.
Haha, säger emot sig själv där lite, och dom flesta tjejerna som jag stött på brukar för de mesta bete sig knäppt när dom blir avundsjuka.
Ja.. :c
Fast med knäpp menade jag typ kolla igenom partners mobil,/dator, stalka osv.
Jag är själv så pass svartsjuk av mig att jag blir sur när killen jag är kär/förälskad i pratar om någon annan tjej, pratar med någon annan tjej.
Då har man redan gått för långt.
Fast prata med någon annan tjej var nog att överdriva..
Jo, man har nog gjort det, får försöka jobba på det.
Mjölkfri kladdkaka ;
* 1 dl raps- eller majsolja
* 2 ägg
* 2,5 dl strösocker eller rårörsocker
* 1,5 dl vetemjöl
* 5 msk kakao
* 1 msk vaniljsocker
* 1 krm salt
* 1 krm bakpulver
Vågar man skippa ägg? (är laktoveg så äter inte det)
Och kan man ta vanligt matolja utan att det blir någon bismak??
(DET HÄR PASSAR ALLDELES UTMÄRKT I TJEJSNACK FÖR DET SMAKAR CHOKLAD OKEJ? :( )
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet