Tjejsnack.
Nja, vet faktiskt inte! Känna mer som en infektion eller något, min kropp hatar mig.
logga in på msn aIma
Hej jag har spanskalektion nu, det är tråkigt :(:(:(::(
Jag vill läsa språk :( antingen lingvistik eller polska eller kanske mer franska
eller egyptologi i uppsala, men det är inte så jättemycket språk.
Citat från aIma
Citat från MJA00W
Hej jag har spanskalektion nu, det är tråkigt :(:(:(::(
Jag förstår det!
Själv ska jag sluta på spanska och läsa det antagligen efter jag gått ut trean.. känns bra ):
Men algrbaegr min lärare är en jäkla råtta >:
Como estas?
Citat från Reviendra
Jag vill läsa språk :( antingen lingvistik eller polska eller kanske mer franska
eller egyptologi i uppsala, men det är inte så jättemycket språk.
Jag önskar att jag duktig på språk, men nä.. Fick inte den gåvan bara. ):
Du verkar så allmänbildad.. fått den bilden av dig, vilket du säkert är!
Reviendra: Jag kan lära dig polska :pppp
Citat från aIma
Citat från MJA00W
Jag förstår det!
Själv ska jag sluta på spanska och läsa det antagligen efter jag gått ut trean.. känns bra ):
Men algrbaegr min lärare är en jäkla råtta >:
Como estas?
Min lärare är helt okej, bara jag som är dålig ):
Hahaha, åh det där borde jag kunna.... typ hur mår du ju?
MJA00W: jag är polackkk :( men är minst sagt rätt kass.
alma: jag är ganska allmänbildad, aa, men det är för att jag är asaintresserad av det mesta som rör människa och samhälle (inte teknik och matte) :>
Reviendra, jag vet det, men stavningen etc är äckligt svår :D
Alma: Jaaaa :D
Reviendra, Det märks att du är det! Önskar att jag kunde lite om allt, fast jag är ju bara femton så jag kan ju bli det om jag vill :D
MJA00W, Herregud, att jag kunde det :o
alma, Que tal? D:D:D::D:D:D::D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet