Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:13
japanapan Tjej, 33 år

Nja, vet faktiskt inte! Känna mer som en infektion eller något, min kropp hatar mig.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:13
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från sandrra


jag gör absolut inget.

så du har inte fått någon utbildning alls sen du var elva? :(

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:13
japanapan Tjej, 33 år

logga in på msn aIma

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:16
aIma Tjej, 30 år

Citat från japanapan


Nja, vet faktiskt inte! Känna mer som en infektion eller något, min kropp hatar mig.

hoppas jag inte har smittat dig $:

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:20
nataliaaaa Tjej, 29 år

Hej jag har spanskalektion nu, det är tråkigt :(:(:(::(

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:23
aIma Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Hej jag har spanskalektion nu, det är tråkigt :(:(:(::(

Jag förstår det!
Själv ska jag sluta på spanska och läsa det antagligen efter jag gått ut trean.. känns bra ):

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:24
Reviendra Tjej, 36 år

Jag vill läsa språk :( antingen lingvistik eller polska eller kanske mer franska
eller egyptologi i uppsala, men det är inte så jättemycket språk.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:25
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från aIma


Citat från MJA00W

Hej jag har spanskalektion nu, det är tråkigt :(:(:(::(

Jag förstår det!
Själv ska jag sluta på spanska och läsa det antagligen efter jag gått ut trean.. känns bra ):


Men algrbaegr min lärare är en jäkla råtta >:
Como estas?

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:29
aIma Tjej, 30 år

Citat från Reviendra


Jag vill läsa språk :( antingen lingvistik eller polska eller kanske mer franska
eller egyptologi i uppsala, men det är inte så jättemycket språk.


Jag önskar att jag duktig på språk, men nä.. Fick inte den gåvan bara. ):
Du verkar så allmänbildad.. fått den bilden av dig, vilket du säkert är!

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:30
nataliaaaa Tjej, 29 år

Reviendra: Jag kan lära dig polska :pppp

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:31
aIma Tjej, 30 år

Citat från aIma


Citat från MJA00W

Jag förstår det!
Själv ska jag sluta på spanska och läsa det antagligen efter jag gått ut trean.. känns bra ):

Men algrbaegr min lärare är en jäkla råtta >:
Como estas?


Min lärare är helt okej, bara jag som är dålig ):
Hahaha, åh det där borde jag kunna.... typ hur mår du ju?

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:32
Reviendra Tjej, 36 år

MJA00W: jag är polackkk :( men är minst sagt rätt kass.

alma: jag är ganska allmänbildad, aa, men det är för att jag är asaintresserad av det mesta som rör människa och samhälle (inte teknik och matte) :>

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:33
nataliaaaa Tjej, 29 år

Reviendra, jag vet det, men stavningen etc är äckligt svår :D

Alma: Jaaaa :D

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:38
aIma Tjej, 30 år

Reviendra, Det märks att du är det! Önskar att jag kunde lite om allt, fast jag är ju bara femton så jag kan ju bli det om jag vill :D

MJA00W, Herregud, att jag kunde det :o

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:40
nataliaaaa Tjej, 29 år

alma, Que tal? D:D:D::D:D:D::D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet