Tjejsnack.
Captain
Tjej, 31 år
stop whining :@
sandrra
Tjej, 30 år
vadå sluta gnälla? jag har ju suttit hemma i 4år, får se andra gå till skolan medans jag inte kan?
man blir ju värsta galen utav att sitta hemma hela dagarna? :)
sandrra
Tjej, 30 år
Citat från Kebab
Citat från sandrra
Citat från Kebab
Citat från sandrra
men jag då, jag går ju inte i skola ):
eh varför inte?
har asbergers, kan inte vanlig skola
Min vän har också det. han går i vanlig skola.
-------------------------------------------------------------------------
alla är olika? finns dom som knappt har några problem, samtidigt som vissa har många.
aIma
Tjej, 30 år
sånt där gör mig så sur
Kebab
Tjej, 35 år
Givetvis.
jag är inte så inläst på den syndromen.
Men vad gör du istället då?
sandrra
Tjej, 30 år
jag gör absolut inget.
MedinaLundvall
Tjej, 33 år
Citat från sandrra
Citat från Kebab
Citat från sandrra
Citat från Kebab
Citat från sandrra
men jag då, jag går ju inte i skola ):
eh varför inte?
har asbergers, kan inte vanlig skola
Min vän har också det. han går i vanlig skola.
-------------------------------------------------------------------------
alla är olika? finns dom som knappt har några problem, samtidigt som vissa har många.
Alla är olika, känner minst tio med aspergersyndrom. Några av dom sköter skolan galant medans andra verkligen inte klarar av det. Det är ju så olika, men du. Gör ditt handikapp till din fördel. Asperger kan verkligen bli en fördel, älskar alla som jag mött.
sandrra
Tjej, 30 år
Citat från sn0ppflickan
Citat från sandrra
Citat från Kebab
Citat från sandrra
Citat från Kebab
Citat från sandrra
men jag då, jag går ju inte i skola ):
eh varför inte?
har asbergers, kan inte vanlig skola
Min vän har också det. han går i vanlig skola.
-------------------------------------------------------------------------
alla är olika? finns dom som knappt har några problem, samtidigt som vissa har många.
Alla är olika, känner minst tio med aspergersyndrom. Några av dom sköter skolan galant medans andra verkligen inte klarar av det. Det är ju så olika, men du. Gör ditt handikapp till din fördel. Asperger kan verkligen bli en fördel, älskar alla som jag mött.
yes i know, vi använder nog min diagnos emot allting, haha, men får otroligt med hjälp ifrån alla håll
japanapan
Tjej, 33 år
Hej AIma!
Är också hemma idag, allt bara snurrade i morse ):
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet