Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sandrra Tjej, 30 år

693 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:30
sandrra Tjej, 30 år

Citat från aIma


Citat från sandrra

men jag då, jag går ju inte i skola ):

men gud så tråkigt ):


haha ja, att sitta hemma å uggla låter väl inte så kul?

Captain Tjej, 31 år

814 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:31
Captain Tjej, 31 år

stop whining :@

Kebab Tjej, 35 år

2 490 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:31
Kebab Tjej, 35 år

Citat från sandrra


men jag då, jag går ju inte i skola ):

eh varför inte?

sandrra Tjej, 30 år

693 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:32
sandrra Tjej, 30 år

vadå sluta gnälla? jag har ju suttit hemma i 4år, får se andra gå till skolan medans jag inte kan?
man blir ju värsta galen utav att sitta hemma hela dagarna? :)

sandrra Tjej, 30 år

693 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:33
sandrra Tjej, 30 år

Citat från Kebab


Citat från sandrra

men jag då, jag går ju inte i skola ):

eh varför inte?


har asbergers, kan inte vanlig skola

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:35
aIma Tjej, 30 år

Citat från sandrra


Citat från aIma

Citat från sandrra

men jag då, jag går ju inte i skola ):

men gud så tråkigt ):

haha ja, att sitta hemma å uggla låter väl inte så kul?


näää, jag dör bara av att sitta hemma i en dag ):

Kebab Tjej, 35 år

2 490 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:40
Kebab Tjej, 35 år

Citat från sandrra


Citat från Kebab

Citat från sandrra

men jag då, jag går ju inte i skola ):

eh varför inte?

har asbergers, kan inte vanlig skola



Min vän har också det. han går i vanlig skola.

sandrra Tjej, 30 år

693 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:42
sandrra Tjej, 30 år

Citat från Kebab


Citat från sandrra

Citat från Kebab

Citat från sandrra

men jag då, jag går ju inte i skola ):

eh varför inte?

har asbergers, kan inte vanlig skola


Min vän har också det. han går i vanlig skola.

-------------------------------------------------------------------------
alla är olika? finns dom som knappt har några problem, samtidigt som vissa har många.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:44
aIma Tjej, 30 år

sånt där gör mig så sur

Kebab Tjej, 35 år

2 490 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:44
Kebab Tjej, 35 år

Givetvis.
jag är inte så inläst på den syndromen.

Men vad gör du istället då?

sandrra Tjej, 30 år

693 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:47
sandrra Tjej, 30 år

jag gör absolut inget.

MedinaLundvall Tjej, 33 år

536 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:47
MedinaLundvall Tjej, 33 år

Citat från sandrra


Citat från Kebab

Citat från sandrra

Citat från Kebab

Citat från sandrra

men jag då, jag går ju inte i skola ):

eh varför inte?

har asbergers, kan inte vanlig skola


Min vän har också det. han går i vanlig skola.
-------------------------------------------------------------------------
alla är olika? finns dom som knappt har några problem, samtidigt som vissa har många.


Alla är olika, känner minst tio med aspergersyndrom. Några av dom sköter skolan galant medans andra verkligen inte klarar av det. Det är ju så olika, men du. Gör ditt handikapp till din fördel. Asperger kan verkligen bli en fördel, älskar alla som jag mött.

sandrra Tjej, 30 år

693 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:50
sandrra Tjej, 30 år

Citat från sn0ppflickan


Citat från sandrra

Citat från Kebab

Citat från sandrra

Citat från Kebab

Citat från sandrra

men jag då, jag går ju inte i skola ):

eh varför inte?

har asbergers, kan inte vanlig skola


Min vän har också det. han går i vanlig skola.
-------------------------------------------------------------------------
alla är olika? finns dom som knappt har några problem, samtidigt som vissa har många.

Alla är olika, känner minst tio med aspergersyndrom. Några av dom sköter skolan galant medans andra verkligen inte klarar av det. Det är ju så olika, men du. Gör ditt handikapp till din fördel. Asperger kan verkligen bli en fördel, älskar alla som jag mött.


yes i know, vi använder nog min diagnos emot allting, haha, men får otroligt med hjälp ifrån alla håll

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:02
japanapan Tjej, 33 år

Hej AIma!

Är också hemma idag, allt bara snurrade i morse ):

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 12:05
aIma Tjej, 30 år

Citat från japanapan


Hej AIma!

Är också hemma idag, allt bara snurrade i morse ):


OLIVIA, hej $:
mensvärk så du håller på att svimma eller?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet