Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 10:11
mandis Tjej, 32 år

Fy ja, det är nästan lite äckligt!

Kebab Tjej, 35 år

2 490 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 10:16
Kebab Tjej, 35 år

Citat från PORKnBEANS


Jag vill inte ha sex.
Jag vill ligga bredvid min pojkvän och krama om honom.




jag förstår mig inte på förhållanden..

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 10:41
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Jag blir ledsen i ögat när jag ser att någon säger så om sex ^
: (

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 10:45
SaraLouise 31 år

jag vill sluta nu :( vill ha party :(

Captives Tjej, 32 år

3 424 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 10:47
Captives Tjej, 32 år

jag slutade för 10 minuter sen <3<33<3

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 10:57
SaraLouise 31 år

åh, fy vad elakt :(
fast jag är ledig imorn<3

glad Tjej, 30 år

4 231 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 10:59
glad Tjej, 30 år

Jag är ledig idag <3<3<3<3
Studiedagar in my heart forevaaaaaaah

Kebab Tjej, 35 år

2 490 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:01
Kebab Tjej, 35 år

jag vill också ha skola.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:02
SaraLouise 31 år

börja i en skola :D

Kebab Tjej, 35 år

2 490 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:03
Kebab Tjej, 35 år

nein. jag gillar inte att plugga haha.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:03
SaraLouise 31 år

haha, åh :(

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:04
aIma Tjej, 30 år

Jag har inte varit i skolan sedan i måndags ): det är skittråkigt hemma

Kebab Tjej, 35 år

2 490 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:04
Kebab Tjej, 35 år

jag saknar bara allt stök i klassrummet. kamraterna.

högstadiet var bäst :(

sandrra Tjej, 30 år

693 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:27
sandrra Tjej, 30 år

men jag då, jag går ju inte i skola ):

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 11:28
aIma Tjej, 30 år

Citat från sandrra


men jag då, jag går ju inte i skola ):

men gud så tråkigt ):


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet