Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 01:00
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Jag vill inte ha sex.
Jag vill ligga bredvid min pojkvän och krama om honom.

Blowtime Kille, 35 år

893 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 01:02
Blowtime Kille, 35 år

Tjejer liksom! Man måste va falska mot dom för att inte få dom på dåligt humör när man umgås med dom. ;)

Blowtime Kille, 35 år

893 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 01:08
Blowtime Kille, 35 år

Citat från PORKnBEANS


Jag vill inte ha sex.
Jag vill ligga bredvid min pojkvän och krama om honom.


Du måste driva med folket här inne? Vill inte verka elak men är du en kille som bara har valt att du är tjej på emocore?

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 01:11
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från Masterboy


Citat från PORKnBEANS

Jag vill inte ha sex.
Jag vill ligga bredvid min pojkvän och krama om honom.

Du måste driva med folket här inne? Vill inte verka elak men är du en kille som bara har valt att du är tjej på emocore?


<33

Blowtime Kille, 35 år

893 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 01:15
Blowtime Kille, 35 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från Masterboy

Citat från PORKnBEANS

Jag vill inte ha sex.
Jag vill ligga bredvid min pojkvän och krama om honom.

Du måste driva med folket här inne? Vill inte verka elak men är du en kille som bara har valt att du är tjej på emocore?

<33


Verkar som om du är en tjej för dom är inte lätta att förstå sig på alltid? ;)

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 01:16
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från Masterboy


Verkar som om du är en tjej för dom är inte lätta att förstå sig på alltid? ;)

Man kan aldrig vara säker.

Blowtime Kille, 35 år

893 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 01:19
Blowtime Kille, 35 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från Masterboy

Verkar som om du är en tjej för dom är inte lätta att förstå sig på alltid? ;)

Man kan aldrig vara säker.


Nej i det här fallet är det faktiskt svårt. ^^

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 02:04
polarbear Tjej, 34 år

Någon tjej på EC som använder menskopp?!

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 02:09
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från Masterboy


Nej i det här fallet är det faktiskt svårt. ^^


?!?!?!?!?!!??!?!

Blowtime Kille, 35 år

893 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 02:13
Blowtime Kille, 35 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från Masterboy

Nej i det här fallet är det faktiskt svårt. ^^

Bild
?!?!?!?!?!!??!?!


Hmmm, svårt att säga fortfarande men eftersom du lyssnar på håkan hellström så känns det som om du är en tjej, det finns väl inga killar som lyssnar på på psykos-musiken? ;)

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 07:11
user12345 Tjej, 30 år

wtf..

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 07:14
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag har ett tjugotal myggbett på benen, varav ett på innerlåret som jag ju inte kan gå runt och klia på. Det skulle se ut som att jag hade någon parafili att ta mig själv i skrevet inför folk.

monkeyslut Tjej, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 10:03
monkeyslut Tjej, 32 år

Har skrivit klart min kultur- och stilhistoria om antiken nu :D

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 10:07
mandis Tjej, 32 år

Jag har gjort klart matte, svenskareportage SAMT lite engelska.NÖJD MANDIZ ÄR NÖJD
TÖNTIG MANDIZ ÄR TÖNTIG

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 10:11
aIma Tjej, 30 år

Fan vad alla är duktiga då!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet