Tjejsnack.
Jag vill inte ha sex.
Jag vill ligga bredvid min pojkvän och krama om honom.
Tjejer liksom! Man måste va falska mot dom för att inte få dom på dåligt humör när man umgås med dom. ;)
Citat från PORKnBEANS
Jag vill inte ha sex.
Jag vill ligga bredvid min pojkvän och krama om honom.
Du måste driva med folket här inne? Vill inte verka elak men är du en kille som bara har valt att du är tjej på emocore?
Citat från Masterboy
Citat från PORKnBEANS
Jag vill inte ha sex.
Jag vill ligga bredvid min pojkvän och krama om honom.
Du måste driva med folket här inne? Vill inte verka elak men är du en kille som bara har valt att du är tjej på emocore?
<33
Citat från PORKnBEANS
Citat från Masterboy
Citat från PORKnBEANS
Jag vill inte ha sex.
Jag vill ligga bredvid min pojkvän och krama om honom.
Du måste driva med folket här inne? Vill inte verka elak men är du en kille som bara har valt att du är tjej på emocore?
<33
Verkar som om du är en tjej för dom är inte lätta att förstå sig på alltid? ;)
Citat från Masterboy
Verkar som om du är en tjej för dom är inte lätta att förstå sig på alltid? ;)
Man kan aldrig vara säker.
Citat från PORKnBEANS
Citat från Masterboy
Verkar som om du är en tjej för dom är inte lätta att förstå sig på alltid? ;)
Man kan aldrig vara säker.
Nej i det här fallet är det faktiskt svårt. ^^
Någon tjej på EC som använder menskopp?!
Citat från Masterboy
Nej i det här fallet är det faktiskt svårt. ^^
?!?!?!?!?!!??!?!
Citat från PORKnBEANS
Citat från Masterboy
Nej i det här fallet är det faktiskt svårt. ^^
Bild
?!?!?!?!?!!??!?!
Hmmm, svårt att säga fortfarande men eftersom du lyssnar på håkan hellström så känns det som om du är en tjej, det finns väl inga killar som lyssnar på på psykos-musiken? ;)
wtf..
Jag har ett tjugotal myggbett på benen, varav ett på innerlåret som jag ju inte kan gå runt och klia på. Det skulle se ut som att jag hade någon parafili att ta mig själv i skrevet inför folk.
Har skrivit klart min kultur- och stilhistoria om antiken nu :D
Jag har gjort klart matte, svenskareportage SAMT lite engelska.NÖJD MANDIZ ÄR NÖJD
TÖNTIG MANDIZ ÄR TÖNTIG
Fan vad alla är duktiga då!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet