Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:01
Viruset Kille, 33 år

Citat från Karin


Citat från sodomi

fyfan vad värdelöst det måste vara att va kvinna, gå om kring och vara paranoid över graviditet och skit hela dagarna :D

man får inte sterilisera sig förräns man fyllt 25 </////////////////3


Jag vet, vi pratade ju om det tidigare. Shit sucks. Det är ens eget val, tycker jag. Gör man "fel" när man är arton får man fan skylla sig själv. Men nej nej, 25 ska det vara. Hur ofta ligger man runt som tjugofemåring egentligen? Inte lika mycket som ungdom i alla fall.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:06
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Colonel


Karin, du vet afrikanska barn som är asfattiga osvosv? De har ofta en ganska stor ballongmage, men det är för att kroppen ställer in sig på svältlåga,
så om du har käkat lite så är det antagligen samma sak.


Det är en bristsjukdom. Proteinbrist.

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:10
sodomi Kille, 33 år

Citat från Karin


Citat från sodomi

fyfan vad värdelöst det måste vara att va kvinna, gå om kring och vara paranoid över graviditet och skit hela dagarna :D

man får inte sterilisera sig förräns man fyllt 25 </////////////////3


det var som tusan.
fast, om du är kille kan du göra det när du vill. bara du inte har något emot smärta.

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:14
Viruset Kille, 33 år

Citat från sodomi


Citat från Karin

Citat från sodomi

fyfan vad värdelöst det måste vara att va kvinna, gå om kring och vara paranoid över graviditet och skit hela dagarna :D

man får inte sterilisera sig förräns man fyllt 25 </////////////////3

det var som tusan.
fast, om du är kille kan du göra det när du vill. bara du inte har något emot smärta.


Tvivlar på att du kan göra en operation där du bränner ihop sädesledarna själv.
Tror att du tänker på någon form av brutal kastrering.

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:17
sodomi Kille, 33 år

Citat från Viruset


Tvivlar på att du kan göra en operation där du bränner ihop sädesledarna själv.
Tror att du tänker på någon form av brutal kastrering.


Ja okej, det är sant. Tänkte mer på kastrering än sterilisering. Men, en vasektomi är säkert inte svårt att göra själv heller!

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:30
funeralparty Tjej, 33 år

Porknbeans: Vänta tre veckor för säkerhets skull och testa dig sedan! Då vet du garanterat.

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:31
Kvinnan Tjej, 34 år

Mitt nagellack blev cp när jag skulle dra ner byxorna + trosorna när jag skulle kissa...
Så nu vågar jag inte dra upp dem...
FAN!
:(

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:39
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från funeralparty


Porknbeans: Vänta tre veckor för säkerhets skull och testa dig sedan! Då vet du garanterat.

Tänkte det. Men liksom, jobbigt att vänta så länge :(:(:(:(:(

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:50
funeralparty Tjej, 33 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från funeralparty

Porknbeans: Vänta tre veckor för säkerhets skull och testa dig sedan! Då vet du garanterat.

Tänkte det. Men liksom, jobbigt att vänta så länge :(:(:(:(:(


Förstår det :( gaaah, finns inget värre än när man tror man är gravid.
När jag var i Thailand när jag var 15 trodde jag att jag var gravid och fyfan vad hemskt det var. Kunde inte testa mig förrän jag kom hem efter fyra veckor heller!

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:52
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från funeralparty


Förstår det :( gaaah, finns inget värre än när man tror man är gravid.
När jag var i Thailand när jag var 15 trodde jag att jag var gravid och fyfan vad hemskt det var. Kunde inte testa mig förrän jag kom hem efter fyra veckor heller!


Man går ju runt och tänker på det hela tiden. :(:(:(

funeralparty Tjej, 33 år

2 215 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:56
funeralparty Tjej, 33 år

Porknbeans: Ja :((( och jag såg gravida ÖVERALLT!!

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 23:57
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Och ser man inte gravida är det fan bebisar!

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 00:05
Kvinnan Tjej, 34 år

Put a baby in me!

Kebab Tjej, 35 år

2 490 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 00:45
Kebab Tjej, 35 år

jag vill ha kuk i mig.

imjustamemory Tjej, 35 år

925 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 00:58
imjustamemory Tjej, 35 år

Citat från Kebab


jag vill ha kuk i mig.

this!!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet