Tjejsnack.
Viruset
Kille, 33 år
Citat från Karin
Citat från sodomi
fyfan vad värdelöst det måste vara att va kvinna, gå om kring och vara paranoid över graviditet och skit hela dagarna :D
man får inte sterilisera sig förräns man fyllt 25 </////////////////3
Jag vet, vi pratade ju om det tidigare. Shit sucks. Det är ens eget val, tycker jag. Gör man "fel" när man är arton får man fan skylla sig själv. Men nej nej, 25 ska det vara. Hur ofta ligger man runt som tjugofemåring egentligen? Inte lika mycket som ungdom i alla fall.
● sodomi
Kille, 33 år
Citat från Karin
Citat från sodomi
fyfan vad värdelöst det måste vara att va kvinna, gå om kring och vara paranoid över graviditet och skit hela dagarna :D
man får inte sterilisera sig förräns man fyllt 25 </////////////////3
det var som tusan.
fast, om du är kille kan du göra det när du vill. bara du inte har något emot smärta.
Viruset
Kille, 33 år
Citat från sodomi
Citat från Karin
Citat från sodomi
fyfan vad värdelöst det måste vara att va kvinna, gå om kring och vara paranoid över graviditet och skit hela dagarna :D
man får inte sterilisera sig förräns man fyllt 25 </////////////////3
det var som tusan.
fast, om du är kille kan du göra det när du vill. bara du inte har något emot smärta.
Tvivlar på att du kan göra en operation där du bränner ihop sädesledarna själv.
Tror att du tänker på någon form av brutal kastrering.
● sodomi
Kille, 33 år
Citat från Viruset
Tvivlar på att du kan göra en operation där du bränner ihop sädesledarna själv.
Tror att du tänker på någon form av brutal kastrering.
Ja okej, det är sant. Tänkte mer på kastrering än sterilisering. Men, en vasektomi är säkert inte svårt att göra själv heller!
funeralparty
Tjej, 33 år
Porknbeans: Vänta tre veckor för säkerhets skull och testa dig sedan! Då vet du garanterat.
Kvinnan
Tjej, 34 år
Mitt nagellack blev cp när jag skulle dra ner byxorna + trosorna när jag skulle kissa...
Så nu vågar jag inte dra upp dem...
FAN!
:(
PORKnBEANS
Tjej, 31 år
Citat från funeralparty
Porknbeans: Vänta tre veckor för säkerhets skull och testa dig sedan! Då vet du garanterat.
Tänkte det. Men liksom, jobbigt att vänta så länge :(:(:(:(:(
funeralparty
Tjej, 33 år
Citat från PORKnBEANS
Citat från funeralparty
Porknbeans: Vänta tre veckor för säkerhets skull och testa dig sedan! Då vet du garanterat.
Tänkte det. Men liksom, jobbigt att vänta så länge :(:(:(:(:(
Förstår det :( gaaah, finns inget värre än när man tror man är gravid.
När jag var i Thailand när jag var 15 trodde jag att jag var gravid och fyfan vad hemskt det var. Kunde inte testa mig förrän jag kom hem efter fyra veckor heller!
PORKnBEANS
Tjej, 31 år
Citat från funeralparty
Förstår det :( gaaah, finns inget värre än när man tror man är gravid.
När jag var i Thailand när jag var 15 trodde jag att jag var gravid och fyfan vad hemskt det var. Kunde inte testa mig förrän jag kom hem efter fyra veckor heller!
Man går ju runt och tänker på det hela tiden. :(:(:(
funeralparty
Tjej, 33 år
Porknbeans: Ja :((( och jag såg gravida ÖVERALLT!!
PORKnBEANS
Tjej, 31 år
Och ser man inte gravida är det fan bebisar!
Kvinnan
Tjej, 34 år
Put a baby in me!
Kebab
Tjej, 35 år
jag vill ha kuk i mig.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet