Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:22
nataliaaaa Tjej, 29 år

TOTORO: Precis, nu kommer jag lägga mig i sängen och försöka fundera ut ett sätt att få allt att bli bra.
Att mamma inte ska ha känslor för sin kille, att jag inte ska ha känslor för killen jag gillar, att mina vänner ska inse att jag inte mår bra egentligen. Och att allt bara bli awesome ._.

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:23
APOOTIE Tjej, 30 år

Karin, det kan man ju få ändå?
Fast iofs är det nog bäst om du testar dig.

JAg ska antagligen fråga min pojke om vi kan köpa ett test när jag ska till honom nästa vecka.
Då jag råkade slarva och tog pillrena olika tider veckan innan han skulle komma hem till mig (aldrig efter tolv timmar, så jag tog dem iallafall så skyddet var)
Och eftersom vi har sex, och så sist jag hade min "mens" var den jättekonstig och varade i stort sett en dag.
Annars är den som vanlig mens, rött blod och allt.


och jag är kissnödig och hungrig hela tiden osv.
Nog bäst att testa ändå.

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:25
Karin Tjej, 34 år

SaraLouise, inte vad jag vet/märkt av tidigare

Colonel, jag hoppas att det är något liknande hos mig med

Destroya, jag är också hungrig jämt! haha. hoppas att det är därför

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:26
APOOTIE Tjej, 30 år

Karin, det kan det också bero på! Äter du frukost som du ska?

Jag ska iallafall nog testa mig.
Det verkar bäst så, eftersom mensen aldrig har varit så konstig, och ja.

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:27
Karin Tjej, 34 år

Destrooya: näe....

Ja, gör det!

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:28
SaraLouise 31 år

Citat från Karin


SaraLouise, inte vad jag vet/märkt av tidigare

testa utan I några dagar och ät det sen, då brukar det märkas. du har inte gjort någon stor kost förändring på senaste tiden?

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:29
Karin Tjej, 34 år

Citat från SaraLouise


Citat från Karin

SaraLouise, inte vad jag vet/märkt av tidigare

testa utan I några dagar och ät det sen, då brukar det märkas. du har inte gjort någon stor kost förändring på senaste tiden?


Neeej, det tror jag väl inte... har kanske ätit lite mer onyttigt på senaste tiden.. men alltså, känns ju skumt att få gravidmage av det :(

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:32
SaraLouise 31 år

Citat från Karin


Citat från SaraLouise

Citat från Karin

SaraLouise, inte vad jag vet/märkt av tidigare

testa utan I några dagar och ät det sen, då brukar det märkas. du har inte gjort någon stor kost förändring på senaste tiden?

Neeej, det tror jag väl inte... har kanske ätit lite mer onyttigt på senaste tiden.. men alltså, känns ju skumt att få gravidmage av det :(


jag kan inte äta bröd, mjölk, fett eller socker. då blir jag en ballong i minst 24 timmar..

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:36
Karin Tjej, 34 år

Citat från SaraLouise


Citat från Karin

Citat från SaraLouise

Citat från Karin

SaraLouise, inte vad jag vet/märkt av tidigare

testa utan I några dagar och ät det sen, då brukar det märkas. du har inte gjort någon stor kost förändring på senaste tiden?

Neeej, det tror jag väl inte... har kanske ätit lite mer onyttigt på senaste tiden.. men alltså, känns ju skumt att få gravidmage av det :(

jag kan inte äta bröd, mjölk, fett eller socker. då blir jag en ballong i minst 24 timmar..


OJ. vad äter du istället för allt det?

Colonel Tjej, 31 år

2 925 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:39
Colonel Tjej, 31 år

Karin, du vet afrikanska barn som är asfattiga osvosv? De har ofta en ganska stor ballongmage, men det är för att kroppen ställer in sig på svältlåga,
så om du har käkat lite så är det antagligen samma sak.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:39
SaraLouise 31 år

knäckebröd, laktosfritt och så lite fett/socker som möjligt. (kom på att det måste låta som att jag är allergisk mot allt, men är bara laktosintolerant)

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:40
Karin Tjej, 34 år

Citat från Colonel


Karin, du vet afrikanska barn som är asfattiga osvosv? De har ofta en ganska stor ballongmage, men det är för att kroppen ställer in sig på svältlåga,
så om du har käkat lite så är det antagligen samma sak.


well, jag har ätit asmycket senaste månaden....

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:46
PORKnBEANS Tjej, 31 år

På tal om misstänkta graviditeter osv:
Jag är hungrig HELA TIDEN, mår illa och har sjukt ont i magen så det inte är sant. Kissar även väldigt ofta.
^ Nog de största symptomen på graviditet.....MEN!!!! Jag har testat mig och det visade ingenting. Wtf liksom.
Sure, resten av symptomen kan vara placebo, och bara någon t.ex. magont är på riktigt... men det här är bara läskigt...

Jag kan inte kolla upp det efter när mensen kommer, eftersom den aldrig har varit regelbunden. Därför kommer den och går som den vill. Så jag kan inte vänta på mensen och se om den kommer. Det har hänt att jag haft utebliven mens innan, och det är lika vanligt för mig som det är för vissa av er att äta frukost på morgonen. Nejmen haha :(

Jag tänker inte börja med piller heller, kan inte svälja tabletter och skulle ändå glömma att ta den.
Och vill inte använda annat p-skydd heller!
Vi skyddar oss med gummi.


Ska jag sitta och vänta på att magen ska bli stor eller nåt?
:(

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:48
sodomi Kille, 33 år

fyfan vad värdelöst det måste vara att va kvinna, gå om kring och vara paranoid över graviditet och skit hela dagarna :D

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:50
Karin Tjej, 34 år

Citat från sodomi


fyfan vad värdelöst det måste vara att va kvinna, gå om kring och vara paranoid över graviditet och skit hela dagarna :D

man får inte sterilisera sig förräns man fyllt 25 </////////////////3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet