Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:59
nataliaaaa Tjej, 29 år

TOTORO: Det värsta för mig är att min pappa var likadan, fast värre. Får massa flashbacks osv.
Men det är hemskt jobbigt eftersom jag vet att hon har känslor för honom men jag vill inte säga att hon ska lämna honom för då kommer hon antagligen bli deprimerad.

Därför åker jag oftast bort till kompisar så ofta jag kan. Dom flesta ser ju fram emot helgerna egentligen men det gör inte jag eftersom det är då han kommer hit.

Colonel Tjej, 31 år

2 925 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:00
Colonel Tjej, 31 år

Karin, tell us. :(

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:01
Fittkrans Tjej, 30 år

MJA00W: Samma här. Ändå så är jag glad. Ofta. Kortare stunder.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:02
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational: Jag kan få lyckorus i typ 20 minuter eller nåt och sen inser jag att allt egentligen inte är bra och så blir allt crap igen.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:05
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational: Jag kan få lyckorus i typ 20 minuter eller nåt och sen inser jag att allt egentligen inte är bra och så blir allt crap igen.

Samma här. Men jag måste logga ut nu. Godnatt :)

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:09
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational: Godnatt!
TOTORO: Haha ibland önskar jag att hade en egen lägenhet eller något så att jag skulle kunna bo där under helgerna. Bara för att slippa liksom.

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:09
Karin Tjej, 34 år

Citat från Colonel


Karin, tell us. :(

ska till um imorgon, är jag på tjocken (vilket _bör_ vara omöjligt) så hinner jag inte göra abort innan jag åker till usa. yay life

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:12
APOOTIE Tjej, 30 år

Citat från Karin


Citat från Colonel

Karin, tell us. :(

ska till um imorgon, är jag på tjocken (vilket _bör_ vara omöjligt) så hinner jag inte göra abort innan jag åker till usa. yay life



Gör det i usa då? :c

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:12
Karin Tjej, 34 år

Citat från Destroya


Citat från Karin

Citat från Colonel

Karin, tell us. :(

ska till um imorgon, är jag på tjocken (vilket _bör_ vara omöjligt) så hinner jag inte göra abort innan jag åker till usa. yay life


Gör det i usa då? :c


...lol?

Colonel Tjej, 31 år

2 925 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:16
Colonel Tjej, 31 år

Karin, lider lite med dig alltså.

Och Destroya, tror inte att hon kan göra abort i usa om hon så vill,
tror inte man gör det särskilt ofta där? Haha. :(

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:16
nataliaaaa Tjej, 29 år

TOTORO: Ugh nu vill jag bort... eller typ sova. Och vakna när allt är bra :)

APOOTIE Tjej, 30 år

1 767 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:17
APOOTIE Tjej, 30 år

Karin: Förlåt D:
Colonel: Visste jag inte :c
Och man vill nog inte göra abort när man är utomlands heller.

Men Karin, är du ganska säker på att du är gravid då?

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:20
Karin Tjej, 34 år

Destroya: näe. jag käkar ppiller regelbundet och har haft mens osv. men jag börjar få... mage

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:22
SaraLouise 31 år

karin: du är inte allergisk mot gluten/laktos då?

Colonel Tjej, 31 år

2 925 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 22:22
Colonel Tjej, 31 år

Karin, det kan ju vara vad som helst, behöver inte alls vara graviditet? Jag har fått värsta ballongmagen men det är för att jag har hamstrat kakor ett tag nu.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet