Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:40
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Rational, kan inte hålla med dig mer. Gör ont i hjärtat ibland när jag tänker på att det inte finns så mycket man kan göra åt saken.

Det var skälet till varför jag mådde så illa tidigare. Det är så äckligt att folk och fän bara spelar.


Jag blir mest deprimerad, egentligen utan någon specifik anledning. Men ändå.
Sedan händer det massa saker i mitt liv just nu, så att folk är som dom är gör saker bara värre.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:40
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Jag blir mest deprimerad, egentligen utan någon specifik anledning. Men ändå.
Sedan händer det massa saker i mitt liv just nu, så att folk är som dom är gör saker bara värre.[/i]

Vad är det som händer dig? Om jag får fråga.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:43

Citat från wingdings


Kalashnikov: Jag hade tänkt praoa på restaurang/café/affär där jag kan få sommarjobb. Det är ett förslag.
Nackdelen är att man måste möta en massa människor som kallar sig kunder, som man måste vara trevlig emot.


Fast affär är så jobbigt.
Jag vill helst praoa på något ställe utan människor, hahah.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:43
baajs Tjej, 31 år

Jag ska prao på pensionat.
mmm

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:44
user12345 Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Citat från wingdings

Kalashnikov: Jag hade tänkt praoa på restaurang/café/affär där jag kan få sommarjobb. Det är ett förslag.
Nackdelen är att man måste möta en massa människor som kallar sig kunder, som man måste vara trevlig emot.

Fast affär är så jobbigt.
Jag vill helst praoa på något ställe utan människor, hahah.


Mjo, jag misstänkte det ;)
Men kanskeee.. vaktmästare/kyrkogårdsförvaltare?

Edit: Fan vad sarkastisk och dryg min första mening lät, det var inte meningen!

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:45

Citat från wingdings


Mjo, jag misstänkte det ;)
Men kanskeee.. vaktmästare/kyrkogårdsförvaltare?


Kyrkogårdsförvaltare låter som något! Med tanke på att jag bor mitt emot en kyrkogård också, heh.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:46
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Kalashnikov


Citat från wingdings

Mjo, jag misstänkte det ;)
Men kanskeee.. vaktmästare/kyrkogårdsförvaltare?

Kyrkogårdsförvaltare låter som något! Med tanke på att jag bor mitt emot en kyrkogård också, heh.


Good luck.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:47
user12345 Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Citat från wingdings

Mjo, jag misstänkte det ;)
Men kanskeee.. vaktmästare/kyrkogårdsförvaltare?

Kyrkogårdsförvaltare låter som något! Med tanke på att jag bor mitt emot en kyrkogård också, heh.


Jo, jag med, haha. Plus - bästa sommarjobbet! :D
Far vill dock hävda att det är nederigt svårt att få jobb där. Men det skiter jag i.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:48
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Jag blir mest deprimerad, egentligen utan någon specifik anledning. Men ändå.
Sedan händer det massa saker i mitt liv just nu, så att folk är som dom är gör saker bara värre.

Vad är det som händer dig? Om jag får fråga.


Oj jag kan börja med att berätta om mammas kille. Han slog henne men hon bestämde sig för att ge honom en andra chans och blabla.
Stör mig på honom eftersom han smörar som in i helvete. Blir sur. Sedan så är det en kille jag gillar, han förvirrar mig totalt, ena dagen kan han vara hur gullig som helst och andra helt kall. Mina ''kompisar'' är jobbiga eftersom dom kan vända sig mot en på en sekund typ.

Jag har inte sovit ordentligt på ganska länge eftersom jag tänker för mycket. Jag ligger och grubblar tills jag bara har 3-4 timmar kvar att sova. Det gör mig sur. Dessutom så känns det som att jag aldrig räcker till. Sen är det massa småsaker som stress osv men det blir väl så automatiskt.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:49
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Citat från MJA00W

Jag blir mest deprimerad, egentligen utan någon specifik anledning. Men ändå.
Sedan händer det massa saker i mitt liv just nu, så att folk är som dom är gör saker bara värre.

Vad är det som händer dig? Om jag får fråga.

Oj jag kan börja med att berätta om mammas kille. Han slog henne men hon bestämde sig för att ge honom en andra chans och blabla.
Stör mig på honom eftersom han smörar som in i helvete. Blir sur. Sedan så är det en kille jag gillar, han förvirrar mig totalt, ena dagen kan han vara hur gullig som helst och andra helt kall. Mina ''kompisar'' är jobbiga eftersom dom kan vända sig mot en på en sekund typ.

Jag har inte sovit ordentligt på ganska länge eftersom jag tänker för mycket. Jag ligger och grubblar tills jag bara har 3-4 timmar kvar att sova. Det gör mig sur. Dessutom så känns det som att jag aldrig räcker till. Sen är det massa småsaker som stress osv men det blir väl så automatiskt.


Usch usch, det där med din mamma är ju bara... Fy.
Det där med killen du gillar känner jag igen. Har nämligen samma problem själv. Och med kompisarna.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:52

Eller i alla fall något på kyrkogården blir fint. Lite folk, fin omgivning, nära hem.

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:53
Karin Tjej, 34 år

hej flickor jag är orolig uäh

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:54
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational: Det är så jäkla drygt och gör mig bara bitter. Vill bort från allt för det mesta.

TOTORO: Det är extremt jobbigt.

Har inte känt mig riktigt glad på jätte länge..

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:55
Fittkrans Tjej, 30 år

MJA00W: Förstår det. Det är fan jobbigt, allting.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:57
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational: Oh ja, fast som sagt, det finns inte så mycket man kan göra åt saken. Vill bara känna mig glad nån gång.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet