Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:22
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Rational, preciiiiiiiiis. Vi verkar ganska likadana i vårat tänkande haha.

Det tar jag som en komplimang :)


Gör så! Känns ibland som att jag är den enda som tänker på sånt heh..

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:24
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Gör så! Känns ibland som att jag är den enda som tänker på sånt heh..[/i]

Folk känns på något sätt som monotona robotar.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:28
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Gör så! Känns ibland som att jag är den enda som tänker på sånt heh..

Folk känns på något sätt som monotona robotar.


Precis! Samma sak hela tiden, smöra, snacka skit och göra saker dom egentligen inte vill bara för att som sagt, inte bli lämnade så upplever jag saker i alla fall.
Och typ det värsta är när folk frågar varför man är ''sur'' när man egentligen bara stör sig på deras sätt. Men det kanske bara är jag.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:29
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W



Jag får alltid frågan varför jag ofta verkar sur. Men det är just på grund av dessa monotona robotar som inte gör annat än att låtsas.

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:29
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

om man är straight och gör en könstransplantation
blir man homo då?

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

5 149 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:30
aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Citat från Kalashnikov


Flickor, vad kan man praoa som?

Flyget!
(fast du har väl redan praoat där?)

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:30
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Gordon_Freeman


om man är straight och gör en könstransplantation
blir man homo då?


Det beror ju på ifall man fortfarande är straight, för då blir man straight.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:31

Citat från Gordon_Freeman


Flyget!
(fast du har väl redan praoat där?)


Japp!

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:32
INDIANEN Kille, 34 år

Citat från rubin


Citat från INDIANEN

Citat från Reviendra

rubin och indianen; snälla flumma någon annanstans, helst gästboken.

f.ö är det så jävla mainstream att säga tyrannosaurus rex. parasaurolophus var ju den fräsigaste dinosaurien. Eller spinosaurus kanske.

sssssssssh. Tyrannosaurus är mainstream men jävligt awesome dock så ligger Velociraptor på väldigt nära andra plats.

rubin: Vi får inte "flumma" här längre ):
Hatar när folk inte kan ta tjejsnack seriöst.

fast nu visade du att du ville vara med i våran konversation


Det vill hon inte alls. Hon är admin och har en stjärna bakom sitt namn vilket betyder att hon påstås vara bättre än oss ):

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:32
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W


Jag får alltid frågan varför jag ofta verkar sur. Men det är just på grund av dessa monotona robotar som inte gör annat än att låtsas.


Jaaaa, får nästan nervsammanbrott ibland och vill bara skrika för att folk beter sig så äckligt och bara usch liksom.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:33
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Jaaaa, får nästan nervsammanbrott ibland och vill bara skrika för att folk beter sig så äckligt och bara usch liksom.[/i]

Ja, och i vår ålder är det särskilt aktuellt, verkar det som...

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:37
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational, kan inte hålla med dig mer. Gör ont i hjärtat ibland när jag tänker på att det inte finns så mycket man kan göra åt saken.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:37
user12345 Tjej, 30 år

Kalashnikov: Jag hade tänkt praoa på restaurang/café/affär där jag kan få sommarjobb. Det är ett förslag.
Nackdelen är att man måste möta en massa människor som kallar sig kunder, som man måste vara trevlig emot.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:38
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational, kan inte hålla med dig mer. Gör ont i hjärtat ibland när jag tänker på att det inte finns så mycket man kan göra åt saken.

Det var skälet till varför jag mådde så illa tidigare. Det är så äckligt att folk och fän bara spelar.

smet Tjej, 31 år

1 205 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:38
smet Tjej, 31 år

hej jag tror jag har hittat min själsfrände, hon är söt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet