Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:05
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Man ska ha mycket oboy, när jag var lite brukade jag leka med borsan att det var öar man bodde på, så det gällde att ha mycket oboy så man överlevde länge

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:06
Reviendra Tjej, 36 år

Alla jag känner överkontemplerar snarare. Vrider och vänder på tankar och känslor tills man blir knäpp.
Det gör jag också. Jag vet inte om jag är paranoid eller om jag är förföljd; om jag är hypokondriker eller sjuk.
Allt blandas och blir geggigt.

Iofs, jag känner människor som gräver ner tankar och känslor så djupt att de blir smått bedövade också.

Inga mellanting : D

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:06

Lol håller på att skriva träningsdagbok, måste göra det i skolan. Det är så kukigt, töntigt och äckligt så att jag vet inte vad. Så jag skriver i Comic Sans MS, för att jävlas.
Så här långt har jag kommit. (Började idag)


TRÄNINGSDAGBOK
En sann historia i Comic Sans MS


Onsdagen den 22 september 2010
Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig ur detta levande. Jag försökte smyga, men det kändes som att ljudet av varje kvist som bröts under mina fötter ekade i hela skogen.




Vi hade alltså skollunken idag.

Slitzombie Tjej, 30 år

159 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:08
Slitzombie Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

MJA00W: Jag tror inte det någonsin blir bra. Kanske bättre, jag vet inte. Jag tror inte folk egentligen orkar reflektera över hur de mår.

Sant, men det hjälper ibland att åtminstone få prata ut med någon och få ett seriöst svar tillbaka.


ja, vem vet. du kanske får tipps

unic0rn Tjej, 29 år

1 312 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:09
unic0rn Tjej, 29 år

men kära nån :c

Tappade nyss min piercingkula till läppen och hittar den inte...
</3
Någon som har en kula på lager som passar 1.6mm till läppen kan ju pma mig få min adress och skicka den till mig innan jag får ett nervsammanbrott.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:09
user12345 Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


TRÄNINGSDAGBOK
En sann historia i Comic Sans MS


Onsdagen den 22 september 2010
Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig ur detta levande. Jag försökte smyga, men det kändes som att ljudet av varje kvist som bröts under mina fötter ekade i hela skogen.


oh, die Angst!

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:10
Reviendra Tjej, 36 år

rubin och indianen; snälla flumma någon annanstans, helst gästboken.

f.ö är det så jävla mainstream att säga tyrannosaurus rex. parasaurolophus var ju den fräsigaste dinosaurien. Eller spinosaurus kanske.

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:10
INDIANEN Kille, 34 år

Citat från rubin


jo, men du är bättre än honom, så var lugn!!

1. jag gillar tyrannosaurus rex såklart.
2. 4 på den högra, tre på den vänstra.
3. backstreet boys...


BLEV VI NYSS BÄSTA VÄNNER?
JA, DET TROR JAG VERKLIGEN.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:10
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

MJA00W: Jag tror inte det någonsin blir bra. Kanske bättre, jag vet inte. Jag tror inte folk egentligen orkar reflektera över hur de mår.

Sant, men det hjälper ibland att åtminstone få prata ut med någon och få ett seriöst svar tillbaka.


Sant. Men det händer inte ofta.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:15
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational, preciiiiiiiiis. Vi verkar ganska likadana i vårat tänkande haha.

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:15
INDIANEN Kille, 34 år

Citat från Reviendra


rubin och indianen; snälla flumma någon annanstans, helst gästboken.

f.ö är det så jävla mainstream att säga tyrannosaurus rex. parasaurolophus var ju den fräsigaste dinosaurien. Eller spinosaurus kanske.


sssssssssh. Tyrannosaurus är mainstream men jävligt awesome dock så ligger Velociraptor på väldigt nära andra plats.

rubin: Vi får inte "flumma" här längre ):
Hatar när folk inte kan ta tjejsnack seriöst.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:17
baajs Tjej, 31 år

Vad snackas här då? :>

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:17
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational, preciiiiiiiiis. Vi verkar ganska likadana i vårat tänkande haha.

Det tar jag som en komplimang :)

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:19
Reviendra Tjej, 36 år

Rubin; jag bumpade även dinosaurietråden. Iväg dit

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:21

Flickor, vad kan man praoa som?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet