Tjejsnack.
Man ska ha mycket oboy, när jag var lite brukade jag leka med borsan att det var öar man bodde på, så det gällde att ha mycket oboy så man överlevde länge
Alla jag känner överkontemplerar snarare. Vrider och vänder på tankar och känslor tills man blir knäpp.
Det gör jag också. Jag vet inte om jag är paranoid eller om jag är förföljd; om jag är hypokondriker eller sjuk.
Allt blandas och blir geggigt.
Iofs, jag känner människor som gräver ner tankar och känslor så djupt att de blir smått bedövade också.
Inga mellanting : D
Lol håller på att skriva träningsdagbok, måste göra det i skolan. Det är så kukigt, töntigt och äckligt så att jag vet inte vad. Så jag skriver i Comic Sans MS, för att jävlas.
Så här långt har jag kommit. (Började idag)
En sann historia i Comic Sans MS
Onsdagen den 22 september 2010
Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig ur detta levande. Jag försökte smyga, men det kändes som att ljudet av varje kvist som bröts under mina fötter ekade i hela skogen.
Vi hade alltså skollunken idag.
Citat från MJA00W
Citat från Rational
MJA00W: Jag tror inte det någonsin blir bra. Kanske bättre, jag vet inte. Jag tror inte folk egentligen orkar reflektera över hur de mår.
Sant, men det hjälper ibland att åtminstone få prata ut med någon och få ett seriöst svar tillbaka.
ja, vem vet. du kanske får tipps
men kära nån :c
Tappade nyss min piercingkula till läppen och hittar den inte...
</3
Någon som har en kula på lager som passar 1.6mm till läppen kan ju pma mig få min adress och skicka den till mig innan jag får ett nervsammanbrott.
Citat från Kalashnikov
En sann historia i Comic Sans MS
Onsdagen den 22 september 2010
Jag trodde aldrig att jag skulle klara mig ur detta levande. Jag försökte smyga, men det kändes som att ljudet av varje kvist som bröts under mina fötter ekade i hela skogen.
oh, die Angst!
rubin och indianen; snälla flumma någon annanstans, helst gästboken.
f.ö är det så jävla mainstream att säga tyrannosaurus rex. parasaurolophus var ju den fräsigaste dinosaurien. Eller spinosaurus kanske.
Citat från MJA00W
Citat från Rational
MJA00W: Jag tror inte det någonsin blir bra. Kanske bättre, jag vet inte. Jag tror inte folk egentligen orkar reflektera över hur de mår.
Sant, men det hjälper ibland att åtminstone få prata ut med någon och få ett seriöst svar tillbaka.
Sant. Men det händer inte ofta.
Rational, preciiiiiiiiis. Vi verkar ganska likadana i vårat tänkande haha.
Citat från Reviendra
rubin och indianen; snälla flumma någon annanstans, helst gästboken.
f.ö är det så jävla mainstream att säga tyrannosaurus rex. parasaurolophus var ju den fräsigaste dinosaurien. Eller spinosaurus kanske.
sssssssssh. Tyrannosaurus är mainstream men jävligt awesome dock så ligger Velociraptor på väldigt nära andra plats.
rubin: Vi får inte "flumma" här längre ):
Hatar när folk inte kan ta tjejsnack seriöst.
Vad snackas här då? :>
Rubin; jag bumpade även dinosaurietråden. Iväg dit
Flickor, vad kan man praoa som?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet