Tjejsnack.
INDIANEN
Kille, 34 år
Citat från rubin
Citat från INDIANEN
Citat från rubin
men tack hjärtegull...du vet att du alltid kan prata med mig. så fort du mår dåligt över dina bröst eller dylikt. okej?
Men åh vad snäll du är! Okej jag lovar dig att jag ska göra det om du lovar desamma till mig?
ja absolut. ska komma till dig så fort det är något!! är glad att jag har hittat en sån som dig!!!!!
Åh gumman tack så mycket. Är riktigt glad att jag hittat någon som dig också!!!! Du liksom förstår mig asbra.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Nu är jag glad igen :)
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Mja, men jag har svårt för att lita på människor eftersom jag alltid tror att dom ska säga personliga saker om mig ''till sin fördel'' liksom..
Jag vet jag suger på att förklara men ja.
Oftast är det ju faktiskt så det är.
Och det suger. Jag har liksom seriöst ingen att prata med när jag mår dåligt seriöst osv. Mestadels pågrund av det.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Har ont i huvudet och inget godis.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från MJA00W
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Mja, men jag har svårt för att lita på människor eftersom jag alltid tror att dom ska säga personliga saker om mig ''till sin fördel'' liksom..
Jag vet jag suger på att förklara men ja.
Oftast är det ju faktiskt så det är.
Och det suger. Jag har liksom seriöst ingen att prata med när jag mår dåligt seriöst osv. Mestadels pågrund av det.
We seem to be one and the same.
user12345
Tjej, 30 år
Har varm choklad med betonggrädde och morgonrock och mystofflor.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Vad är betonggrädde?
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational: Haha ja, faktiskt lite awesome med tanke på att många i 14/15 års åldern inte brukar tänka på hur dom mår osv egentligen, eller så kanske dom gör det. Fast dom jag har träffat förtränger det med alkohol/rökning/osvosv. Därför tar typ ingen en på allvar. Får alltid samma svar '' det kommer bli bra ''.
Fittkrans
Tjej, 30 år
MJA00W: Jag tror inte det någonsin blir bra. Kanske bättre, jag vet inte. Jag tror inte folk egentligen orkar reflektera över hur de mår.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
MJA00W: Jag tror inte det någonsin blir bra. Kanske bättre, jag vet inte. Jag tror inte folk egentligen orkar reflektera över hur de mår.
Sant, men det hjälper ibland att åtminstone få prata ut med någon och få ett seriöst svar tillbaka.
user12345
Tjej, 30 år
Citat från C7Hangover
Citat från wingdings
Har varm choklad med betonggrädde
Förortsoboy Deluxe?
Mycket oboy, så det blir nice! Och så pricken över i - lite schysst betonggrädde.
Smakar kanon!
INDIANEN
Kille, 34 år
Citat från rubin
Citat från INDIANEN
Citat från rubin
vi förstår varandra!!! ska vli bli bästa vänner`???
OM vi ska!!!
FAN VAD BRA,
åååh vad bra hehehehe nu har jag en ny bästa vän, lovely
Vadå ny? Säg inte att du har en ex BFF? ): Nu blev jag lite besviken...
Och för att klara testet att bli min nya bästa vän måste du svara på tre frågor:
1. Vilken är din favorit dinosaurie?
2. Hur många fingrar har du på varje hand?
3. Nsync, Backstreet boys eller Take that! ?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet