Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:46
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Mja, men jag har svårt för att lita på människor eftersom jag alltid tror att dom ska säga personliga saker om mig ''till sin fördel'' liksom..
Jag vet jag suger på att förklara men ja.[/i]

Oftast är det ju faktiskt så det är.

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:53
INDIANEN Kille, 34 år

Citat från rubin


Citat från INDIANEN

Citat från rubin

men tack hjärtegull...du vet att du alltid kan prata med mig. så fort du mår dåligt över dina bröst eller dylikt. okej?

Men åh vad snäll du är! Okej jag lovar dig att jag ska göra det om du lovar desamma till mig?

ja absolut. ska komma till dig så fort det är något!! är glad att jag har hittat en sån som dig!!!!!


Åh gumman tack så mycket. Är riktigt glad att jag hittat någon som dig också!!!! Du liksom förstår mig asbra.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:53
Fittkrans Tjej, 30 år

Nu är jag glad igen :)

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:54
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Mja, men jag har svårt för att lita på människor eftersom jag alltid tror att dom ska säga personliga saker om mig ''till sin fördel'' liksom..
Jag vet jag suger på att förklara men ja.

Oftast är det ju faktiskt så det är.


Och det suger. Jag har liksom seriöst ingen att prata med när jag mår dåligt seriöst osv. Mestadels pågrund av det.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:54

Har ont i huvudet och inget godis.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:55
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Citat från MJA00W

Mja, men jag har svårt för att lita på människor eftersom jag alltid tror att dom ska säga personliga saker om mig ''till sin fördel'' liksom..
Jag vet jag suger på att förklara men ja.

Oftast är det ju faktiskt så det är.

Och det suger. Jag har liksom seriöst ingen att prata med när jag mår dåligt seriöst osv. Mestadels pågrund av det.


We seem to be one and the same.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:55
user12345 Tjej, 30 år

Har varm choklad med betonggrädde och morgonrock och mystofflor.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:56
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från wingdings


Har varm choklad med betonggrädde

Förortsoboy Deluxe?

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:56

Vad är betonggrädde?

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:57
INDIANEN Kille, 34 år

Citat från rubin


vi förstår varandra!!! ska vli bli bästa vänner`???

OM vi ska!!!

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 20:58
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational: Haha ja, faktiskt lite awesome med tanke på att många i 14/15 års åldern inte brukar tänka på hur dom mår osv egentligen, eller så kanske dom gör det. Fast dom jag har träffat förtränger det med alkohol/rökning/osvosv. Därför tar typ ingen en på allvar. Får alltid samma svar '' det kommer bli bra ''.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:00
Fittkrans Tjej, 30 år

MJA00W: Jag tror inte det någonsin blir bra. Kanske bättre, jag vet inte. Jag tror inte folk egentligen orkar reflektera över hur de mår.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:01
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


MJA00W: Jag tror inte det någonsin blir bra. Kanske bättre, jag vet inte. Jag tror inte folk egentligen orkar reflektera över hur de mår.

Sant, men det hjälper ibland att åtminstone få prata ut med någon och få ett seriöst svar tillbaka.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:03
user12345 Tjej, 30 år

Citat från C7Hangover


Citat från wingdings

Har varm choklad med betonggrädde

Förortsoboy Deluxe?


Mycket oboy, så det blir nice! Och så pricken över i - lite schysst betonggrädde.
Smakar kanon!

INDIANEN Kille, 34 år

248 forumsinlägg

Skrivet:
22 september 2010 kl. 21:05
INDIANEN Kille, 34 år

Citat från rubin


Citat från INDIANEN

Citat från rubin

vi förstår varandra!!! ska vli bli bästa vänner`???

OM vi ska!!!

FAN VAD BRA,
åååh vad bra hehehehe nu har jag en ny bästa vän, lovely


Vadå ny? Säg inte att du har en ex BFF? ): Nu blev jag lite besviken...
Och för att klara testet att bli min nya bästa vän måste du svara på tre frågor:
1. Vilken är din favorit dinosaurie?
2. Hur många fingrar har du på varje hand?
3. Nsync, Backstreet boys eller Take that! ?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet