Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:22
Kvinnan Tjej, 34 år

jag tror att jag vill ta och sy i löshår... Det var länge sen!

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:25
aIma Tjej, 30 år

wingdings, vilken mysig praoplats :D

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:27
nikki Tjej, 34 år

Jag har jobbat två dagar på mitt första riktiga jobb och känner mig som ett miffo. 8D

oxidera Tjej, 29 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:27
oxidera Tjej, 29 år

Citat från sanniie


Citat från bebo

Citat från sanniie

tkr bindor borde vara gratis

De är ju gratis på um o:

pinsamt att gå dit :(
vette fan vrf


det e inte pinsamt. det e naturligt. :>

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:31
aIma Tjej, 30 år

Citat från kongo


Jag har jobbat två dagar på mitt första riktiga jobb och känner mig som ett miffo. 8D

Vad jobbar du med då?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:31
nataliaaaa Tjej, 29 år

Jag fick precis massa skäll utav min mamma, yaay, underbart <333

Miis Tjej, 32 år

245 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:32
Miis Tjej, 32 år

Citat från MJA00W


Jag fick precis massa skäll utav min mamma, yaay, underbart <333

För?

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:34
nikki Tjej, 34 år

alma: Haha, tele2/comviq-kundtjänst. Fast det är först utbildning så än så länge har vi bara föreläsningar.
Men min grupp är helt glad och social och jag bara sitter i ett hörn och är tyst och blyg. Mesig.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:35
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Miija


Citat från MJA00W

Jag fick precis massa skäll utav min mamma, yaay, underbart <333

För?


För att jag inte städar min katts låda lika ofta som jag skulle kunna, för att jag inte leker med min katt (nä så jag fick alla rivmärken för att jag tycker att dom passar så fint), det första jag gör när jag kommer hem är att sitta vid datorn och för att jag gör mina läxor sent på kvällarna pga. att jag sitter vid datorn för mycket :)

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:40
aIma Tjej, 30 år

Citat från kongo


alma: Haha, tele2/comviq-kundtjänst. Fast det är först utbildning så än så länge har vi bara föreläsningar.
Men min grupp är helt glad och social och jag bara sitter i ett hörn och är tyst och blyg. Mesig.


Alla som jag känner som har börjat jobba med kundtjänst tycker det blir så tråkigt efter ett tag och slutar efter typ en månad ):
Gud, vad negativ jag låter nu! Det blir säkert jättebra för dig :D

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 17:42
nikki Tjej, 34 år

alma: Jag tycker det verkar rätt okej faktiskt! Ska ändå börja plugga till hösten igen, behöver bara pengar. Det som stör mig mest är bara att jag är så lam.
Alla som jag känner som jobbar där bara "åååh, man lär känna så mycket folk osvosvosv". Det kommer inte hända mig. HAH. :(

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:04
aIma Tjej, 30 år

kongo, Men då överlever du nog! Det är väl bara börja prata lite? Eller det är ju lätt för mig och säga som aldrig kan hålla käften ):

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:05
nikki Tjej, 34 år

alma: Haha, jag är jätteblyg. Tror att folk tycker jag är en idiot om jag pratar med dem. :( Vågar inte ens lägga till dem på fejjan, haha.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:10
aIma Tjej, 30 år

Kongo, Haha, det tror jag verkligen inte att de kommer tycka! Det är nästan värre med folk som inte säger något ): Shit, vad jag höjer dig självförtroende nu..

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:11
nikki Tjej, 34 år

alma: Hahah åååh, jag vill inte gå dit imorgon. :( Nämen


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet