Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:11
sodomi Kille, 33 år

Kvinnofolk, jag har skolfoto imorgon. Därför ska jag klippa mig om ett par timmar, så ge mig råd om frisyr >:

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:12
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från sodomi


Kvinnofolk, jag har skolfoto imorgon. Därför ska jag klippa mig om ett par timmar, så ge mig råd om frisyr >:

Pottfrisyr <3

lampa Tjej, 33 år

357 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:12
lampa Tjej, 33 år

Citat från sodomi


Kvinnofolk, jag har skolfoto imorgon. Därför ska jag klippa mig om ett par timmar, så ge mig råd om frisyr >:

nått fint!
Inte rakat på sidorna och långt i mitten ala oskar linnros style som alla kör med nowdays bara!

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:12
aIma Tjej, 30 år

Citat från kongo


alma: Hahah åååh, jag vill inte gå dit imorgon. :( Nämen

Jodå, är det någon där som du känner lite? :)
För då blir det alltid lite lättare!

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:13
chevaux Tjej, 32 år

Citat från sodomi


Kvinnofolk, jag har skolfoto imorgon. Därför ska jag klippa mig om ett par timmar, så ge mig råd om frisyr >:

pottfrilla eller hockeyfrilla

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:14
aIma Tjej, 30 år

åh, har helt glömt bort skolfotot.... ALDRIG ATT JAG ÄR MED OM JAG SER UT SOM JAG GÖR I HÅRET D:

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:14
nikki Tjej, 34 år

alma: Jadå, har en i min grupp och sedan några som redan jobbar där sedan innan. Det går nog bra när jag kommit in i dte lite mer!

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:15
Skrattfeber Tjej, 31 år

Citat från sodomi


Kvinnofolk, jag har skolfoto imorgon. Därför ska jag klippa mig om ett par timmar, så ge mig råd om frisyr >:

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:19
aIma Tjej, 30 år

Kongo, Tror jag med! Är som att börja i en ny klass, det blir alltid bäst den sista tiden när alla har lärt känna varandra!
Lycka till imorgon :D

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:20
sodomi Kille, 33 år

lampa: något fint ja, vad det nu är <:

Vesi: frisyr a la 90-tal nej tack :(

Skrattfeber: krulligt? nah knappast

nikki Tjej, 34 år

3 708 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:20
nikki Tjej, 34 år

alma: Sant, antar jag. Haha. Tack. c:

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:21

Raka av skiten, sodomi

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:22
sodomi Kille, 33 år

Kalashnikov nä fifan du är ju galen :(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:23

Tråkmåns :(

Skrattfeber Tjej, 31 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
23 september 2010 kl. 18:25
Skrattfeber Tjej, 31 år

Han ska inte raka av det! För helvete..
Klipp kortare bara och gå till frisören igen när du vet hur du vill ha det?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet