Tjejsnack.
Kvinnofolk, jag har skolfoto imorgon. Därför ska jag klippa mig om ett par timmar, så ge mig råd om frisyr >:
Citat från sodomi
Kvinnofolk, jag har skolfoto imorgon. Därför ska jag klippa mig om ett par timmar, så ge mig råd om frisyr >:
Pottfrisyr <3
åh, har helt glömt bort skolfotot.... ALDRIG ATT JAG ÄR MED OM JAG SER UT SOM JAG GÖR I HÅRET D:
alma: Jadå, har en i min grupp och sedan några som redan jobbar där sedan innan. Det går nog bra när jag kommit in i dte lite mer!
Citat från sodomi
Kvinnofolk, jag har skolfoto imorgon. Därför ska jag klippa mig om ett par timmar, så ge mig råd om frisyr >:
Kongo, Tror jag med! Är som att börja i en ny klass, det blir alltid bäst den sista tiden när alla har lärt känna varandra!
Lycka till imorgon :D
lampa: något fint ja, vad det nu är <:
Vesi: frisyr a la 90-tal nej tack :(
Skrattfeber: krulligt? nah knappast
alma: Sant, antar jag. Haha. Tack. c:
Raka av skiten, sodomi
Kalashnikov nä fifan du är ju galen :(
Tråkmåns :(
Han ska inte raka av det! För helvete..
Klipp kortare bara och gå till frisören igen när du vet hur du vill ha det?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet