Spoilervarning: Harry Potter

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:34
SJUK Tjej, 30 år

Citat från iGNONERA


Det är inte utsidan som betyder något; det är insidan (dvs innehållet i denna diskussion). Hatar när folk ratar böcker bara för att de är tjocka. Ibland behövs det fler ord för att få fram ett betydande budskap. PUNKT.

+1

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:37
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från iGNONERA


Det är inte utsidan som betyder något; det är insidan (dvs innehållet i denna diskussion). Hatar när folk ratar böcker bara för att de är tjocka. Ibland behövs det fler ord för att få fram ett betydande budskap. PUNKT.

... man kanske ratar böcker för att de är tjocka för att man aldrig lyckas läsa ut skiten?
Sluta generalisera nu.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:37
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från Emo_97boy


Citat från panama

Sluta klaga och läs. Gillar man filmerna kommer man ÄLSKA böckerna. Dem är fängslande från början till slut.


JAG SKA.
Om de finns på biblioteket, hehe

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:38
SJUK Tjej, 30 år

Citat från panama


Citat från Emo_97boy

Citat från panama

Sluta klaga och läs. Gillar man filmerna kommer man ÄLSKA böckerna. Dem är fängslande från början till slut.

JAG SKA.
Om de finns på biblioteket, hehe


OM de finns?
Gud ge mig styrka.

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:39
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från JustSmileBiatch



OM de finns?
Gud ge mig styrka.


HAHA. Jag är inte inne i barndelen så ofta :P:P:P:P:

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:40
SJUK Tjej, 30 år

Så finns böckerna inte på barnavdelningen :pppPPPppPP

stilinski Tjej, 30 år

2 578 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:40
stilinski Tjej, 30 år

Citat från panama


Citat från JustSmileBiatch


OM de finns?
Gud ge mig styrka.

HAHA. Jag är inte inne i barndelen så ofta :P:P:P:P:


... barndelen? Sen när fan står Harry Potter bland barnböcker?

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:43
SJUK Tjej, 30 år


åh HAHAHA Flygplan hittar fan alltid de bästa!

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:43
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från HOWLEYE


Citat från panama

Citat från JustSmileBiatch


OM de finns?
Gud ge mig styrka.

HAHA. Jag är inte inne i barndelen så ofta :P:P:P:P:

... barndelen? Sen när fan står Harry Potter bland barnböcker?


Waw, du är bortom ironins vägar eller hur?
Jag citerar mig själv; ":P:P:P:"

asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

15 010 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:44
asdfwerwerwaesrq Tjej, 33 år

Citat från JustSmileBiatch


Så finns böckerna inte på barnavdelningen :pppPPPppPP

Utan på dagisavdelningen :P:P:P

Om det bara hade funnits Harry Potter som bildbok<3
Eller serie.

SJUK Tjej, 30 år

3 396 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:47
SJUK Tjej, 30 år


Mina öron kommer varje gång jag hör den här.

stilinski Tjej, 30 år

2 578 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:50
stilinski Tjej, 30 år


Mina öron kommer varje gång jag hör denna <3

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 22:58
SilverOLD Tjej, 32 år

Det är synd att de inte gjorde Harry Potter till en serie istället för filmer. Då hade de kunnat ha varje avsnitt på en timme, och fått med väldigt mycket mer detaljer.

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 23:02
SilverOLD Tjej, 32 år

Citat från blub


Det är ett jävligt bra concept, faktist. Göra varje kapitel eller två till ett avsnitt och ta det ganska så "ordagrannt" händelsemässigt.

Problemet är att det nog inte skulle bli lika spänningsfyllt och väldigt många inte skulle finna intresse för att kolla igenom serien om de inte läst böckerna&gillar dem.


Men det är ju ännu en bra sak för det - de skulle vilja läsa böckerna för att slippa vänta på alla avsnitt!

Eller så skulle de inte se alls, men vad gör det mig liksom?

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2011 kl. 23:06
SilverOLD Tjej, 32 år

Ja, det skulle kännas jättekonstigt. Men det är mest synd att de inte valde att göra serie istället för film - då med samma skådisar såklart.
Och om det skulle visas på TV, som t.ex.. Scrubs? (lite fel genre, men whatever) så skulle antagligen fler se på det också.

Och då skulle inte allt vara indelat i olika böcker/filmer, utan man kunde få med delar ur sommarlovet också och bara få allt att gå runt, liksom. Till slutet.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet