Spoilervarning: Harry Potter
Citat från iGNONERA
Det är inte utsidan som betyder något; det är insidan (dvs innehållet i denna diskussion). Hatar när folk ratar böcker bara för att de är tjocka. Ibland behövs det fler ord för att få fram ett betydande budskap. PUNKT.
... man kanske ratar böcker för att de är tjocka för att man aldrig lyckas läsa ut skiten?
Sluta generalisera nu.
Citat från Emo_97boy
Citat från panama
Sluta klaga och läs. Gillar man filmerna kommer man ÄLSKA böckerna. Dem är fängslande från början till slut.
JAG SKA.
Om de finns på biblioteket, hehe
Citat från JustSmileBiatch
OM de finns?
Gud ge mig styrka.
HAHA. Jag är inte inne i barndelen så ofta :P:P:P:P:
Så finns böckerna inte på barnavdelningen :pppPPPppPP
Citat från panama
Citat från JustSmileBiatch
OM de finns?
Gud ge mig styrka.
HAHA. Jag är inte inne i barndelen så ofta :P:P:P:P:
... barndelen? Sen när fan står Harry Potter bland barnböcker?
Citat från HOWLEYE
Citat från panama
Citat från JustSmileBiatch
OM de finns?
Gud ge mig styrka.
HAHA. Jag är inte inne i barndelen så ofta :P:P:P:P:
... barndelen? Sen när fan står Harry Potter bland barnböcker?
Waw, du är bortom ironins vägar eller hur?
Jag citerar mig själv; ":P:P:P:"
Citat från JustSmileBiatch
Så finns böckerna inte på barnavdelningen :pppPPPppPP
Utan på dagisavdelningen :P:P:P
Om det bara hade funnits Harry Potter som bildbok<3
Eller serie.
Mina öron kommer varje gång jag hör den här.
Mina öron kommer varje gång jag hör denna <3
Det är synd att de inte gjorde Harry Potter till en serie istället för filmer. Då hade de kunnat ha varje avsnitt på en timme, och fått med väldigt mycket mer detaljer.
Citat från blub
Det är ett jävligt bra concept, faktist. Göra varje kapitel eller två till ett avsnitt och ta det ganska så "ordagrannt" händelsemässigt.
Problemet är att det nog inte skulle bli lika spänningsfyllt och väldigt många inte skulle finna intresse för att kolla igenom serien om de inte läst böckerna&gillar dem.
Men det är ju ännu en bra sak för det - de skulle vilja läsa böckerna för att slippa vänta på alla avsnitt!
Eller så skulle de inte se alls, men vad gör det mig liksom?
Ja, det skulle kännas jättekonstigt. Men det är mest synd att de inte valde att göra serie istället för film - då med samma skådisar såklart.
Och om det skulle visas på TV, som t.ex.. Scrubs? (lite fel genre, men whatever) så skulle antagligen fler se på det också.
Och då skulle inte allt vara indelat i olika böcker/filmer, utan man kunde få med delar ur sommarlovet också och bara få allt att gå runt, liksom. Till slutet.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
