Spoilervarning: Harry Potter
Men det är väl som Lost.. alla skulle bli fett förvirrade och inte orka se hela serien.
Javisst, men då skulle de ju släppas mer sekvent. Det är klart att det skulle ta många år.. men som sagt så tog ju filmerna 11 år, jag tror faktiskt inte att en serie skulle ta lika lång tid.
Varför jag får för mig detta vet jag dock inte, det känns som att det är fel.
Jag tycker det är jävligt bra så som det blivit med allt nu.
Tror inte en serie hade kunnat bli lika välgjord som filmerna. Och det hade nog tagigt fruktansvärt lång tid. Det är ju inte vardagsliv direkt, det är ju inte direkt shoot sätta ihop klippen and go. Massa specialeffekter som ska göras i efterhand, greenscreen scener aom ska behandlas och hela balletten.
Citat från HOWLEYE
Tror inte en serie hade kunnat bli lika välgjord som filmerna. Och det hade nog tagigt fruktansvärt lång tid. Det är ju inte vardagsliv direkt, det är ju inte direkt shoot sätta ihop klippen and go. Massa specialeffekter som ska göras i efterhand, greenscreen scener aom ska behandlas och hela balletten.
Jag tycker bara att det skulle ha varit skojigt för att få med alla detaljer ifrån böckerna, som de nu inte har haft tid eller plats för i filmerna.
Citat från Silver
Citat från HOWLEYE
Tror inte en serie hade kunnat bli lika välgjord som filmerna. Och det hade nog tagigt fruktansvärt lång tid. Det är ju inte vardagsliv direkt, det är ju inte direkt shoot sätta ihop klippen and go. Massa specialeffekter som ska göras i efterhand, greenscreen scener aom ska behandlas och hela balletten.
Jag tycker bara att det skulle ha varit skojigt för att få med alla detaljer ifrån böckerna, som de nu inte har haft tid eller plats för i filmerna.
Jo, självklart. Men ändå. Och sen är det ju lite mysigare med filmer tbh.
alla sju böcker ^^
Ja, det är sant.
På tal om Harry Potter (ha-ha vad rolig jag var nu för jag är ju inte alls inne i en HP-tråd :PpppPpppP) så ska jag nog börja läsa HP idag igen. Läste ut dem för en vecka sedan, och innan jag började med dem den gången så hade jag också precis läst ut dem.. och likadant innan dess. Antingen så är det böckerna som helt enkelt är såååå jävla bra att de är värda att läsa 4 gånger på raken, eller så behöver jag nya böcker..
Och nu ska jag kolla på Harry Potter och............ hmmmmmmmm.. fenixorden tror jag.
Citat från ieatzombies
alla sju böcker ^^
Vad duktig du är, det är precis så många böcker det finns!
^HAHAHA det ser faktiskt inte ut som att han egentligen ska säga expelliarmus där :(
Hahha, dog lite.
Alltså, missade nyss Tom Felton på TCA för att jag inte hittade en stream som funkade ordentligt ;__;
ÄR DET PÅ RIKTIGT ATT VÄLKOMSTMEJLEN KOMMER NU ELLER INTE?! Gah, jag vet inte vad jag ska tro :(
^
wat
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

