Minecraft
^sick!
Citat från natsukashi
[img]http://i.imgur.com/51wKL.png[img]
http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/jwss4/minecraft_shader_mod_texture_pack_beautiful/
http://www.minecraftforum.net/topic/542215-173-water-shader-alpha-v3/
holy motherfucking cow *o*
Jag tror att jag blev kär i vattnet.
fancy!
Bästa moddet jag har kört!
Nån som testa notch senaste spel?? Prelude of the Chambered, gjordes på 48 timmar.
^
Det var till en tävling eller hur?
Tror jag läste någonting om det, men orkade inte kolla in det.
Tate: Döfrän.
Är den lika buggig som Lewis påstår eller som visas i videon?
Citat från Melvin
Tate: Döfrän.
Är den lika buggig som Lewis påstår eller som visas i videon?
Smålaggigt är det allt, men helt klart värt att använda.
Precis gjort en takfläkt i mitt hus genom att köra full svängning! :D
Lite småsaker behöver dock fixas, t.ex att glowstone slutar att lysa när den är kopplad till controller block och controller blocket är igång.
Vissa objekt kan ibland inte synkas och därav inte hänga med.
Men annars asbra mod om man letar efter ett nytt ställe att bygga på och slippa att gå till fots. :)
Körde innan fullt med glasblocks så jag kunde se runt omkring när jag letade ny byggplats.
Citat från panama
Citat från u_suck_tbh
Vart var det du postade den där grejen? Hittar inte.
Here here
http://www.emocore.se/sida/t/Minecraft_35829/813
Citat från Sarutobi
Citat från Melvin
^
Det var till en tävling eller hur?
Tror jag läste någonting om det, men orkade inte kolla in det.
Ludum Dare hette tävlingen. spelet var lite halvsvårt, klara inte ut för jag fatta inte vad man skulle göra
jag kom till andra bosses, sen dog jag och fick börja om /ragequit
Hur kommer man förbi den stora stenen i tredje cellen??
leta upp power glove och slå väck den bara. nog off-topic nu:p skriv gb istället
Vet inte riktigt hur jag känner med uppdateringen just nu..
Liksom, inga uppdateringar på månader, massa löften och det blev:
En ny "bow-animation", "eating-animation", sprint-funktion, 1 ny mob, (fula) städer som inte ens är programmerade (inga npcs) och exp som inte gör någonting överhuvudtaget.
"HAY GUYZ 1.8 IS GOING TO BE AWESOME!!!!"
Är väl coolt med lite ny geografi och ljuset, men ändå?
Dessutom så ska dem ju släppa uppdateringen i 2 delar, NOOOOOOOOOOOTCH!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
