Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2011 kl. 13:39
Tetris Kille, 36 år

^sick!

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2011 kl. 14:39
Sis Tjej, 35 år

Citat från Breeze


WOW!

Nej, Minecraft. Wow ser inte ut sådär.

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2011 kl. 14:58
Gandhi Kille, 33 år

Citat från natsukashi


[img]http://i.imgur.com/51wKL.png[img]

http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/jwss4/minecraft_shader_mod_texture_pack_beautiful/
http://www.minecraftforum.net/topic/542215-173-water-shader-alpha-v3/

holy motherfucking cow *o*


Jag tror att jag blev kär i vattnet.

Melvin Kille, 31 år

8 210 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2011 kl. 15:33
Melvin Kille, 31 år

fancy!

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2011 kl. 16:45
Sharon Tjej, 34 år

Bästa moddet jag har kört!

Sarutobi Kille, 31 år

266 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2011 kl. 21:36
Sarutobi Kille, 31 år

Nån som testa notch senaste spel?? Prelude of the Chambered, gjordes på 48 timmar.

Melvin Kille, 31 år

8 210 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2011 kl. 22:03
Melvin Kille, 31 år

^
Det var till en tävling eller hur?
Tror jag läste någonting om det, men orkade inte kolla in det.

Tate: Döfrän.
Är den lika buggig som Lewis påstår eller som visas i videon?

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2011 kl. 22:16
Sharon Tjej, 34 år

Citat från Melvin


Tate: Döfrän.
Är den lika buggig som Lewis påstår eller som visas i videon?


Smålaggigt är det allt, men helt klart värt att använda.
Precis gjort en takfläkt i mitt hus genom att köra full svängning! :D

Lite småsaker behöver dock fixas, t.ex att glowstone slutar att lysa när den är kopplad till controller block och controller blocket är igång.
Vissa objekt kan ibland inte synkas och därav inte hänga med.

Men annars asbra mod om man letar efter ett nytt ställe att bygga på och slippa att gå till fots. :)
Körde innan fullt med glasblocks så jag kunde se runt omkring när jag letade ny byggplats.

Sarutobi Kille, 31 år

266 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2011 kl. 23:09
Sarutobi Kille, 31 år

Citat från Melvin


[i]^
Det var till en tävling eller hur?
Tror jag läste någonting om det, men orkade inte kolla in det.


Ludum Dare hette tävlingen. spelet var lite halvsvårt, klara inte ut för jag fatta inte vad man skulle göra

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 00:06
u_suck_tbh 34 år

Citat från panama


Citat från u_suck_tbh

Vart var det du postade den där grejen? Hittar inte.



Here here
http://www.emocore.se/sida/t/Minecraft_35829/813

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 05:27
Tetris Kille, 36 år

Citat från Sarutobi


Citat från Melvin

^
Det var till en tävling eller hur?
Tror jag läste någonting om det, men orkade inte kolla in det.


Ludum Dare hette tävlingen. spelet var lite halvsvårt, klara inte ut för jag fatta inte vad man skulle göra


jag kom till andra bosses, sen dog jag och fick börja om /ragequit

Sarutobi Kille, 31 år

266 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 06:53
Sarutobi Kille, 31 år

Hur kommer man förbi den stora stenen i tredje cellen??

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 09:15
Tetris Kille, 36 år

leta upp power glove och slå väck den bara. nog off-topic nu:p skriv gb istället

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 10:00
Pansartax Kille, 33 år

Vet inte riktigt hur jag känner med uppdateringen just nu..

Liksom, inga uppdateringar på månader, massa löften och det blev:
En ny "bow-animation", "eating-animation", sprint-funktion, 1 ny mob, (fula) städer som inte ens är programmerade (inga npcs) och exp som inte gör någonting överhuvudtaget.
"HAY GUYZ 1.8 IS GOING TO BE AWESOME!!!!"

Är väl coolt med lite ny geografi och ljuset, men ändå?
Dessutom så ska dem ju släppa uppdateringen i 2 delar, NOOOOOOOOOOOTCH!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet