Minecraft
Citat från Tour
Citat från Tetris
Citat från Tour
Citat från Tetris
on another note! ska bygga ett stort jävla "redstone research center" på breeze server där jag tänkte sätta upp grejjer man kan göra med redstone så man kan se hur man ska göra dom:]
(spelar du på servern tar jag emot förslag på saker att bygga)
låter riktigt trevligt det där! jag är på att bygga byggnaden åtminstone :P
kom in då! :D
ahmen, kan nog titta in lite snabbt då :P
yay :'D
Citat från Tetris
Citat från Tour
Citat från Tetris
Citat från Tour
Citat från Tetris
on another note! ska bygga ett stort jävla "redstone research center" på breeze server där jag tänkte sätta upp grejjer man kan göra med redstone så man kan se hur man ska göra dom:]
(spelar du på servern tar jag emot förslag på saker att bygga)
låter riktigt trevligt det där! jag är på att bygga byggnaden åtminstone :P
kom in då! :D
ahmen, kan nog titta in lite snabbt då :P
yay :'D
eller näe. imorgon!
Tour: okay:< snart gjort en framsidan iaf :D
Har ni nå pics påå servern? :>
revolutionerande, nyskapande, fantastiskt!
Jag gillar inte att pistons inte kan flytta på dispensers. :(
Såhär blir utsidan på mitt nya projekt iaf :] utsidan är dock inte de viktiga, ville bara ha nånting som tydligt visar att de har med redstone att göra:p
redan gjort en massa rum med saker där inne :D

Riktigt snyggt ^
tack:] bara framsidan som ser bra ut dock xD är egentligen bara en stor kub i obsidian:p
Citat från Pansartax
http://www.youtube.com/watch?v=X33dxpD4kk0
Videon på youtube
bord @ 19:55!
Det är tydligen bara en pressure plate på ett fence!
Patch notes för 1.8
Kan inte förklara hur taggad jag är inför den :D
http://mojangcommunity.net/thread-405.html
Citat från u_suck_tbh
Vart var det du postade den där grejen? Hittar inte.
http://www.youtube.com/watch?v=5J8hOPtx-qk
vet inte om jag postat tidigare. men någon som vet om/hur jag kan fixa tillbaka världen som den va innan?
Hallå, min server bara försvann. Spelade sen förlorade den connection eller sånt skit.. sen startade jag om och då var det en ny server.
WHYY
Jag kommer bli så jävla mördad.. går det inte att få tillbaka skiten
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet