Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 10:51
Tour Kille, 38 år

Citat från Pansartax


Vet inte riktigt hur jag känner med uppdateringen just nu..

Liksom, inga uppdateringar på månader, massa löften och det blev:
En ny "bow-animation", "eating-animation", sprint-funktion, 1 ny mob, (fula) städer som inte ens är programmerade (inga npcs) och exp som inte gör någonting överhuvudtaget.
"HAY GUYZ 1.8 IS GOING TO BE AWESOME!!!!"

Är väl coolt med lite ny geografi och ljuset, men ändå?
Dessutom så ska dem ju släppa uppdateringen i 2 delar, NOOOOOOOOOOOTCH!



mjaa, det blir rätt stora förändringar i spelet ändå.
jag personligen gillar faktiskt att man blir hungrig och börjar svälta efter ett tag, dock är det såklart drygt om det blir för ofta såklart.

annars tycker jag att ljuset kommer göra väldigt mycket, tillsammans med nya landskap etc så kommer spelet nog bli en riktigt rolig upplevelse. det blir ju annars lätt lite enformigt när man bara står nere i en gruva och gräver fram material, utan man måste farma mat emellanåt och se till att man har mat med sig alltid.

men ja, lite väl lång tid har det väl tagit, det kan jag hålla med dig om.

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 11:12
Tetris Kille, 36 år

de jag ser fram mest emot är nya dungeons :o

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 11:13
Tour Kille, 38 år

Citat från Tetris


de jag ser fram mest emot är nya dungeons :o

gonna be awesome!

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 13:45
utan Kille, 31 år

Det jag ser mest fram emot är att molnen inte kommer gå igenom husen. <3<3<3<3<3<333<3<3<3<3<3<33<33<3

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 13:46
Tour Kille, 38 år

Citat från Akur


Det jag ser mest fram emot är att molnen inte kommer gå igenom husen. <3<3<3<3<3<333<3<3<3<3<3<33<33<3

det har jag stört mig på som fan också, helt jävla hjärndött skit.

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 13:48
utan Kille, 31 år

Indeed!

Julian Kille, 37 år

2 663 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 13:51
Julian Kille, 37 år

Så värdelöst spel

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 13:53
Tour Kille, 38 år

skulle vara galet gött om dom skaffade hästar, så man kunde dra grejer på häst och vagn, dvs man sätter en chest på den där vagnen och transporterar med den! :D

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 13:54
Pansartax Kille, 33 år

Citat från Tour


skulle vara galet gött om dom skaffade hästar, så man kunde dra grejer på häst och vagn, dvs man sätter en chest på den där vagnen och transporterar med den! :D

Eller bara en vagn och ha på kor!

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 13:55
Tour Kille, 38 år

ah, eller det! gamla oxgrejen liksom! :D

skulle vara gött att ha fler sätt att utnyttja djuren på, höhöhöhö.

eller om man kunde bygga burar och stoppa kycklingar i och farma dom! :D

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 13:59
Pansartax Kille, 33 år

jag vill rida på en creeper och kunna kontrollera den och rida fram till en annan spelare och explodera!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 14:01
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Tour


skulle vara gött att ha fler sätt att utnyttja djuren på, höhöhöhö.

;_;

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 14:24
Pansartax Kille, 33 år

Hoppas dem gör något roligt med skillpointsen och inte bara typ HURR DURR MORE HEALTH MINE FASTER RUN FASTER

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 14:50
ex Kille, 33 år


Lol'd<3

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 14:54
Sharon Tjej, 34 år

Jag har satt kolblock mellan massa bedrock som omringas av lava, i hopp om att det bli diamant.
:D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet