Minecraft

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 16:24
ward Tjej, 36 år

Tate:
Försöka duger :P

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 16:27
ex Kille, 33 år

Citat från Pansartax


Hoppas dem gör något roligt med skillpointsen och inte bara typ HURR DURR MORE HEALTH MINE FASTER RUN FASTER

Ska tydligen vara level-up ish, och dör du förlorar du exp osvosv.

Hoppas på lite kul "skills" typ. Skulle inte ha något emot "Pickaxe of Fury" Eller "Bacon of rebirth" :PPP

ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 16:28
ward Tjej, 36 år

Exone:
Bacon of rebirth!
Made my day!

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 16:32
ex Kille, 33 år

:p

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 16:58
Tour Kille, 38 år

Citat från natsukashi


Citat från Tour

skulle vara gött att ha fler sätt att utnyttja djuren på, höhöhöhö.

;_;



tänkte på dig när jag skrev det <3

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 17:03
u_suck_tbh 34 år

Citat från Pansartax


Vet inte riktigt hur jag känner med uppdateringen just nu..

Liksom, inga uppdateringar på månader, massa löften och det blev:
En ny "bow-animation", "eating-animation", sprint-funktion, 1 ny mob, (fula) städer som inte ens är programmerade (inga npcs) och exp som inte gör någonting överhuvudtaget.
"HAY GUYZ 1.8 IS GOING TO BE AWESOME!!!!"

Är väl coolt med lite ny geografi och ljuset, men ändå?
Dessutom så ska dem ju släppa uppdateringen i 2 delar, NOOOOOOOOOOOTCH!



Du är ju cp, videon var ju bara en demo :@@@@@ Not even close to finished
dessutom är det fortfarande BETA. Hur är BETA när det kommer till andra spel? Precis. Det kallas beta av en anledning :@

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 17:05
Sharon Tjej, 34 år

Och likaså är det inte bara en bow animation, utan man måste hålla inne för att det ska bli mer kraft (om jag har förstått det rätt)

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 17:06
ex Kille, 33 år

Hatar fucktards som inte fattar att utvecklingen av Minecraft inte bara innebär att lägga till ny skit :@
Händer saker som spelare inte ens märker också :)

Also "Månader" = 1 månad och 21 dagar sen 1.7.3. pft.

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 17:10
ex Kille, 33 år

Angående det där läste jag en intressant tråd där någon tyckte att Mojang ska sluta lägga till saker, och bara lägga in alla mods som gjort till Minecraft.

DET FUNGERAR INTE SÅ AHÅL. :<

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 17:16
ex Kille, 33 år

"A shield for the left arm or sth.

Maybe, Notch is working on dual-wielding of items."
http://minetimes.wordpress.com/2011/07/10/interview-mit-jeb-ihr-konntet-die-fragen-stellen/

DUAL WIELDING CONFIRMED.

Pansartax Kille, 33 år

12 548 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 18:44
Pansartax Kille, 33 år

Sure is NDF in here~

brainspin Kille, 37 år

143 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 19:28
brainspin Kille, 37 år

Gillar att de lägger in städer., hoppas bara på att det går att välja bort också ifall man vill känna sig ensam ibland.

Sharon Tjej, 34 år

12 287 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 19:29
Sharon Tjej, 34 år

Citat från brainspin


Gillar att de lägger in städer., hoppas bara på att det går att välja bort också ifall man vill känna sig ensam ibland.

Det är väl bara att TNT:a varenda stad du finner?

ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 19:55
ward Tjej, 36 år

Citat från brainspin


Gillar att de lägger in städer., hoppas bara på att det går att välja bort också ifall man vill känna sig ensam ibland.

Känns som att det handlar lite om att göra Singleplayer lite mer intressant..

montie Kille, 29 år

26 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2011 kl. 20:08
montie Kille, 29 år

skulle inte 1.8 komma idag?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet