Minecraft
Tate:
Försöka duger :P
Citat från Pansartax
Hoppas dem gör något roligt med skillpointsen och inte bara typ HURR DURR MORE HEALTH MINE FASTER RUN FASTER
Ska tydligen vara level-up ish, och dör du förlorar du exp osvosv.
Hoppas på lite kul "skills" typ. Skulle inte ha något emot "Pickaxe of Fury" Eller "Bacon of rebirth" :PPP
Exone:
Bacon of rebirth!
Made my day!
:p
Citat från natsukashi
Citat från Tour
skulle vara gött att ha fler sätt att utnyttja djuren på, höhöhöhö.
;_;
tänkte på dig när jag skrev det <3
Citat från Pansartax
Vet inte riktigt hur jag känner med uppdateringen just nu..
Liksom, inga uppdateringar på månader, massa löften och det blev:
En ny "bow-animation", "eating-animation", sprint-funktion, 1 ny mob, (fula) städer som inte ens är programmerade (inga npcs) och exp som inte gör någonting överhuvudtaget.
"HAY GUYZ 1.8 IS GOING TO BE AWESOME!!!!"
Är väl coolt med lite ny geografi och ljuset, men ändå?
Dessutom så ska dem ju släppa uppdateringen i 2 delar, NOOOOOOOOOOOTCH!
Du är ju cp, videon var ju bara en demo :@@@@@ Not even close to finished
dessutom är det fortfarande BETA. Hur är BETA när det kommer till andra spel? Precis. Det kallas beta av en anledning :@
Och likaså är det inte bara en bow animation, utan man måste hålla inne för att det ska bli mer kraft (om jag har förstått det rätt)
Hatar fucktards som inte fattar att utvecklingen av Minecraft inte bara innebär att lägga till ny skit :@
Händer saker som spelare inte ens märker också :)
Also "Månader" = 1 månad och 21 dagar sen 1.7.3. pft.
Angående det där läste jag en intressant tråd där någon tyckte att Mojang ska sluta lägga till saker, och bara lägga in alla mods som gjort till Minecraft.
DET FUNGERAR INTE SÅ AHÅL. :<
"A shield for the left arm or sth.
Maybe, Notch is working on dual-wielding of items."
http://minetimes.wordpress.com/2011/07/10/interview-mit-jeb-ihr-konntet-die-fragen-stellen/
DUAL WIELDING CONFIRMED.

Sure is NDF in here~
Gillar att de lägger in städer., hoppas bara på att det går att välja bort också ifall man vill känna sig ensam ibland.
skulle inte 1.8 komma idag?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet