League of Legends (spel)
PrinsCharming
Kille, 32 år
Citat från Isidor
har du 4000 AD och 2.0 i AS samt 100% armor pen? :P
nej men jag har möjligheten att attakera 5 pers med 2.5' as 100% crit ~400ad
masshysteria
Kille, 33 år
Citat från Friman
Citat från masshysteria
Spelade med babianer. Det gick åt helvete early game men sedan lyckas jag och Darius fuck some shit up. Hähä.
[IMG]http://i.imgur.com/ogkwYA6.jpg[IMG]
40 min, den med MEST farm har 135 <3
Haha ikno. Blev typ inget farmande för att enemyteamet pushade på som fan hela tiden haha :(((((
omgnosebleed
Kille, 34 år
Citat från PrinsCharming
Citat från Isidor
har du 4000 AD och 2.0 i AS samt 100% armor pen? :P
nej men jag har möjligheten att attakera 5 pers med 2.5' as 100% crit ~400ad
står 5 pers stackade så spelar du ändå bara mot idioter
spela gärna in med lolrecorder när du kör twitch och lägg ut dina easy pentakills här efteråt
gaia
Kille, 29 år
hört att armor reducerar damage mannen
solitarymoment
Tjej, 33 år
Citat från Wrargh
^_^ du spelar ADCs som 'ser bra ut' Emmelie.
haha caitlyn är ju asful dock... Hon har typ ett snygg skin dock, rebell eller vad sjutton det är-skinet ^___^
Frontosa
Kille, 36 år
varfööör dodgear man inte en soloqueue där supporten gnäller redan i lobby att gamet är en "sure loss", why...
Epilogue
Kille, 35 år
Citat från solitarymoment
Citat från Wrargh
^_^ du spelar ADCs som 'ser bra ut' Emmelie.
haha caitlyn är ju asful dock... Hon har typ ett snygg skin dock, rebell eller vad sjutton det är-skinet ^___^
safari pls
PrinsCharming
Kille, 32 år
Citat från omgnosebleed
står 5 pers stackade så spelar du ändå bara mot idioter
spela gärna in med lolrecorder när du kör twitch och lägg ut dina easy pentakills här efteråt[/i]
klart, men räcker med 2-3 pers för att avgöra en tf,
Frontosa
Kille, 36 år
Citat från TheMuffinMan
Dodge = garanterad förlust av LP, no bueno :(
hellre -1 än typ 80 % chance på -20
omgnosebleed
Kille, 34 år
Citat från PrinsCharming
Citat från omgnosebleed
står 5 pers stackade så spelar du ändå bara mot idioter
spela gärna in med lolrecorder när du kör twitch och lägg ut dina easy pentakills här efteråt
klart, men räcker med 2-3 pers för att avgöra en tf,
alltså du är så sjukt naiv som tror att du får stå och skjuta hejvildt, räcker med en stun från en support, exhaust eller vad som helst i kayles ulti så är du screwed.
Luffare
Kille, 33 år
är väl -10? själv brukar jag faktiskt inte förlora så mycket heheheheh
Frontosa
Kille, 36 år
nosebleed: varför så arg :( the player makes the game, inte champen.
Frontosa
Kille, 36 år
Citat från TheMuffinMan
är väl -10? själv brukar jag faktiskt inte förlora så mycket heheheheh
tyckte jag läste -1, dunno!
men har inte dodgeat på ages, too greedy
Lilypouchie
Kille, 32 år
Citat från omgnosebleed
Citat från PrinsCharming
Citat från omgnosebleed
står 5 pers stackade så spelar du ändå bara mot idioter
spela gärna in med lolrecorder när du kör twitch och lägg ut dina easy pentakills här efteråt
klart, men räcker med 2-3 pers för att avgöra en tf,
alltså du är så sjukt naiv som tror att du får stå och skjuta hejvildt, räcker med en stun från en support, exhaust eller vad som helst i kayles ulti så är du screwed.
^ Exhaust. ezy.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet