League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:33
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från Isidor


har du 4000 AD och 2.0 i AS samt 100% armor pen? :P

nej men jag har möjligheten att attakera 5 pers med 2.5' as 100% crit ~400ad

masshysteria Kille, 33 år

6 354 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:34
masshysteria Kille, 33 år

Citat från Friman


Citat från masshysteria

Spelade med babianer. Det gick åt helvete early game men sedan lyckas jag och Darius fuck some shit up. Hähä.
[IMG]http://i.imgur.com/ogkwYA6.jpg[IMG]

40 min, den med MEST farm har 135 <3


Haha ikno. Blev typ inget farmande för att enemyteamet pushade på som fan hela tiden haha :(((((

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:35
omgnosebleed Kille, 34 år

Citat från PrinsCharming


Citat från Isidor

har du 4000 AD och 2.0 i AS samt 100% armor pen? :P

nej men jag har möjligheten att attakera 5 pers med 2.5' as 100% crit ~400ad


står 5 pers stackade så spelar du ändå bara mot idioter

spela gärna in med lolrecorder när du kör twitch och lägg ut dina easy pentakills här efteråt

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:35
gaia Kille, 29 år

hört att armor reducerar damage mannen

solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:35
solitarymoment Tjej, 33 år

Citat från Wrargh


^_^ du spelar ADCs som 'ser bra ut' Emmelie.

haha caitlyn är ju asful dock... Hon har typ ett snygg skin dock, rebell eller vad sjutton det är-skinet ^___^

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:37
Frontosa Kille, 36 år

varfööör dodgear man inte en soloqueue där supporten gnäller redan i lobby att gamet är en "sure loss", why...

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:40
Epilogue Kille, 35 år

Citat från solitarymoment


Citat från Wrargh

^_^ du spelar ADCs som 'ser bra ut' Emmelie.

haha caitlyn är ju asful dock... Hon har typ ett snygg skin dock, rebell eller vad sjutton det är-skinet ^___^


safari pls

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:41
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från omgnosebleed


står 5 pers stackade så spelar du ändå bara mot idioter

spela gärna in med lolrecorder när du kör twitch och lägg ut dina easy pentakills här efteråt[/i]

klart, men räcker med 2-3 pers för att avgöra en tf,

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:41
Luffare Kille, 33 år

Citat från Frontosa


varfööör dodgear man inte en soloqueue där supporten gnäller redan i lobby att gamet är en "sure loss", why...

Dodge = garanterad förlust av LP, no bueno :(

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:42
Frontosa Kille, 36 år

Citat från TheMuffinMan


Dodge = garanterad förlust av LP, no bueno :(

hellre -1 än typ 80 % chance på -20

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:43
omgnosebleed Kille, 34 år

Citat från PrinsCharming


Citat från omgnosebleed

står 5 pers stackade så spelar du ändå bara mot idioter

spela gärna in med lolrecorder när du kör twitch och lägg ut dina easy pentakills här efteråt

klart, men räcker med 2-3 pers för att avgöra en tf,


alltså du är så sjukt naiv som tror att du får stå och skjuta hejvildt, räcker med en stun från en support, exhaust eller vad som helst i kayles ulti så är du screwed.

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:45
Luffare Kille, 33 år

är väl -10? själv brukar jag faktiskt inte förlora så mycket heheheheh

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:45
Frontosa Kille, 36 år

nosebleed: varför så arg :( the player makes the game, inte champen.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:46
Frontosa Kille, 36 år

Citat från TheMuffinMan


är väl -10? själv brukar jag faktiskt inte förlora så mycket heheheheh

tyckte jag läste -1, dunno!
men har inte dodgeat på ages, too greedy

Lilypouchie Kille, 32 år

3 926 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:46
Lilypouchie Kille, 32 år

Citat från omgnosebleed


Citat från PrinsCharming

Citat från omgnosebleed

står 5 pers stackade så spelar du ändå bara mot idioter

spela gärna in med lolrecorder när du kör twitch och lägg ut dina easy pentakills här efteråt

klart, men räcker med 2-3 pers för att avgöra en tf,

alltså du är så sjukt naiv som tror att du får stå och skjuta hejvildt, räcker med en stun från en support, exhaust eller vad som helst i kayles ulti så är du screwed.


^ Exhaust. ezy.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet