League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:21
pSilent Kille, 32 år

Citat från omgnosebleed


vad gör han till en bättre adc än någon annan? pls tell me, cus he isnt.

Säger inte att han är bättre.
Jämnbra, alla ADC har olika funktioner.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:21
gaia Kille, 29 år

vision wards
oracles

??+

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:21
omgnosebleed Kille, 34 år

ultin är bra, visst, men bra spelare positionerar sig så att den är näst intill värdelös. och vilken som helst champ med gapcloser gör att twitch är uträknad ur fighten då han inte har någon escape förutom q, som krävs att han inte tar dmg alt har cleanse uppe. men som ändå alltid kontras lategame med pink/oracle

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:22
omgnosebleed Kille, 34 år

så alla adcs är lika bra? ok gg rest my case

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:24
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från omgnosebleed


ultin är bra, visst, men bra spelare positionerar sig så att den är näst intill värdelös. och vilken som helst champ med gapcloser gör att twitch är uträknad ur fighten då han inte har någon escape förutom q, som krävs att han inte tar dmg alt har cleanse uppe. men som ändå alltid kontras lategame med pink/oracle

därför jag säger kayle+twitch + tung cc = gg
ps även janna är gg

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:25
gaia Kille, 29 år

lol varför inte bara kayle + vayne då? eller kayle + draven?
mycket bättre damage (draven vs squish, vayne vs bruiser/tank)

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:26
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från Isidor


lol varför inte bara kayle + vayne då? eller kayle + draven?
mycket bättre damage (draven vs squish, vayne vs bruiser/tank)


för att du absolut inte kan få ut samma skada under samma tid?:s

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:26
omgnosebleed Kille, 34 år

och du tror inte det kontras då? killen har hittat unbeatable combo :Pp

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:27
gaia Kille, 29 år

okej uteslut draven
ta vayne, eller t.om varus
HUR kan man inte göra mer skada än twitch under samma tid? ofc varus med runaan, mitt i en teamfight (annars skulle du väl inte nämna kayle, pga ulti)

solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:28
solitarymoment Tjej, 33 år

haha på tal om adc, något jag dock inte förstår är varför MF är så omtyckt. Hon har ju inte heller någon escape eller något. Mer än hennes passiva och hon den är ju inte till så mycket hjälp när man tar sig ifrån en fight. Hennes dmg hurrar jag inte heller över och hon är ju inte så värst rolig liksom >:

Ezreal är utan tvekan den roligaste adcn imo, men cait känns som den säkraste ^___^

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:29
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från omgnosebleed


och du tror inte det kontras då? killen har hittat unbeatable combo :Pp


självklart inte, men till stor del om det spelas rätt i tf är det svårt att kontra. jag menar om jag som twitch kan punga ut 8000+dmg under en sek, vad ska man göra?

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:29
omgnosebleed Kille, 34 år

alltså please. visst att twitch typ har högst ability damage early-mid game. men lategame är det inte ens värt att klicka på någon av alla hans abilites utom ulti, och utan escape så är han ändå värdelös då han kan bli combad av ja, två gapcloser bruiser/tanks? alltså l2fact

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:29
gaia Kille, 29 år

har du 4000 AD och 2.0 i AS samt 100% armor pen? :P

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:29
Niko Kille, 36 år

^_^ du spelar ADCs som 'ser bra ut' Emmelie.

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:30
omgnosebleed Kille, 34 år

Citat från solitarymoment


haha på tal om adc, något jag dock inte förstår är varför MF är så omtyckt. Hon har ju inte heller någon escape eller något. Mer än hennes passiva och hon den är ju inte till så mycket hjälp när man tar sig ifrån en fight. Hennes dmg hurrar jag inte heller över och hon är ju inte så värst rolig liksom >:

Ezreal är utan tvekan den roligaste adcn imo, men cait känns som den säkraste ^___^


hon har mer pålitlig aoe burst är någon annan adc, plus hennes w såklart.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet