League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:48
omgnosebleed Kille, 34 år

Citat från Frontosa


nosebleed: varför så arg :( the player makes the game, inte champen.

jag håller med, bara att han sa att twitch var op, jag säger emot!

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:51
Epilogue Kille, 35 år

twitch är sleeper op tbh, hade han haft en escape hade han varit bäst i spelet.

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:52
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från omgnosebleed


alltså du är så sjukt naiv som tror att du får stå och skjuta hejvildt, räcker med en stun från en support, exhaust eller vad som helst i kayles ulti så är du screwed.[/i]

där av cc'a moståndaren och finner det lätt att placera sig bra med stealth och cp range, och finns ju alltid cleanse

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:52
Frontosa Kille, 36 år

han är väl stronk med/mot rätt comp

TheNoha Kille, 35 år

785 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:55
TheNoha Kille, 35 år

Twitch har en brutal Physical AoE potential... Bara man får av ett par skott utan att dö så ja, då kan han väl nästan klassas som "op", men sedan att han är så lätt att tunnelvision döda lategame, förutsatt att han inte har duktiga peelers / beroendes på vem som kör all out påverkar ju oddsen helt :)

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 00:57
omgnosebleed Kille, 34 år

twitch är en earlygamechamp, att han är useless lategame är en överdrift, men hans abilites är mindre användbara än alla andra adcs.

inb4 någon säger urgots abilites är värre.

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 01:09
utan Kille, 31 år

varför spelar ni inte bara ezreal
free lp

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 01:19
gaia Kille, 29 år



PLCaptain Russia @ EUW

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 03:39
Frontosa Kille, 36 år

härligt när man vinner ett game trots en leaver på laget :D

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 09:52
pSilent Kille, 32 år

Citat från omgnosebleed


ultin är bra, visst, men bra spelare positionerar sig så att den är näst intill värdelös. och vilken som helst champ med gapcloser gör att twitch är uträknad ur fighten då han inte har någon escape förutom q, som krävs att han inte tar dmg alt har cleanse uppe. men som ändå alltid kontras lategame med pink/oracle

De flesta ADC har faktiskt inte någon särskilt bra escape ändå. Bara ez/corki/tristana som kan hoppa iväg ordentligt

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 10:25
Gandhi Kille, 33 år

Glöm inte Trynds snurr genom väggar.

Fukd Kille, 31 år

644 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 10:40
Fukd Kille, 31 år

De flesta ADC har faktiskt inte någon särskilt bra escape ändå. Bara ez/corki/tristana som kan hoppa iväg ordentligt[/i]


cait..

TheBlues Kille, 30 år

1 754 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 10:57
TheBlues Kille, 30 år

Något som är riktigt starkt är fan Dot bot.. Teemo och twitch sen kan man köra shen i laget så man leder uppmärksamheten ifrån dessa 2 squishies med hans taunt, malphite och rammus går också bra i det laget, sen har du late game early och mid.(beroende på spelarn såklart)

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 11:36
omgnosebleed Kille, 34 år

Citat från Friman


Citat från omgnosebleed

ultin är bra, visst, men bra spelare positionerar sig så att den är näst intill värdelös. och vilken som helst champ med gapcloser gör att twitch är uträknad ur fighten då han inte har någon escape förutom q, som krävs att han inte tar dmg alt har cleanse uppe. men som ändå alltid kontras lategame med pink/oracle

De flesta ADC har faktiskt inte någon särskilt bra escape ändå. Bara ez/corki/tristana som kan hoppa iväg ordentligt


vayne ulti tumble/condemn ger henne ganska bra escape, cait har trap+net.
draven har hans blood rush+stand aside.
sivir har sin passiva+sköld.
varus har sin ulti+e.
mf har ingen escape, men hennes ulti är mycket mer pålitlig.
kogmaw saknar riktig escape också, men hans scaling är så sjukt mycket bättre än twitchs.
allt twitch har för att ge han lite utrymme att kite'a är hans venom cask som slowar, samma för mf och kog då.

jag överdrev som sagt när jag sa att twitch var dålig, men han är en mindre viable champ, han är lättare att kontra och hans damage går att bli dodge'ad. om man lyckas få stå och skjuta fritt ett par sekunder så gör man ont, men det är inte helt lätt.

nu i s3 är det mest kite-party lategame som adc, oavsett vilken av alla adcs man spelar, och då ligger twitch aningen efter i mobility/escape.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2013 kl. 11:41
pSilent Kille, 32 år

Citat från Intake


Jag fattar inte hur Riot kan anse Darius balanserad, det är helt jävla sjukt.

Han är balanserad


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet