League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
TearsFalls Kille, 28 år

134 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 12:09
TearsFalls Kille, 28 år

Det var det första denna season.
Blev faktiskt väldigt väldigt glad över mitt team i solo/duo. Ingen rage, inget bråk trots Riven var AFK i mitten av gamet. Slutar alltid bra då. :D

omgnosebleed Kille, 34 år

1 311 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 18:17
omgnosebleed Kille, 34 år

cool story bro, changed my life

Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 18:43
Oldboy Kille, 33 år

Brah. 6 win winning streak, min komet flyger vidare!

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 18:49
jonoy52 Kille, 32 år

nice

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 19:04
Niko Kille, 36 år



Enemy team gillade inte hur duktig deras Nida var.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 19:06
gaia Kille, 29 år

man kan ju köra practice games till 30

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 19:08
Luffare Kille, 33 år

eller 3v3

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 19:11
Niko Kille, 36 år

80% loss ratio xPPPPP
Väldigt mycket vs artificial intelligence också.

blursch Kille, 32 år

6 503 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 19:24
blursch Kille, 32 år

Citat från Wrargh


Körde med en i lvl 30 som hade vunnit 0 matcher. Alla andra hade vunnit runt 100-160, förutom han.

Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 19:57
Oldboy Kille, 33 år

7 Win winning streak, what is this...

chippeslapper Kille, 35 år

486 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 20:02
chippeslapper Kille, 35 år

Citat från blursch


Citat från Wrargh

Körde med en i lvl 30 som hade vunnit 0 matcher. Alla andra hade vunnit runt 100-160, förutom han.


När jag flyttade mitt acc från eu-ne till west så hade någon tagit mitt namn redan osv.. Så jag fick göra ett nytt konto på west som någon i riot support kunde flytta mitt account till. Men i processen så förlorade jag alla mina wins/teman och rating och stod då som en lvl 30 med 0 wins.

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 20:03
Alex Kille, 32 år

fizz är fan inte legit...
alltså...
warmogs, 300 ap efter 30 min, still oneshots garen...
asoidfdaösdms

så jävla sliskig champ...play moar trundle ploz

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 20:20
pSilent Kille, 32 år

Citat från Isidor


man kan ju köra practice games till 30

Man kan göra det i lvl 30 också

Oldboy Kille, 33 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 20:58
Oldboy Kille, 33 år

Vinner typ 10 league points/win när jag har min winning streak, sen när jag väl förlorar så går jag back typ 20, not cool Riot...

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 20:59
pSilent Kille, 32 år

Citat från Oldboy


Vinner typ 10 league points/win när jag har min winning streak, sen när jag väl förlorar så går jag back typ 20, not cool Riot...

för mig gick det såhär
0->22->0->17->0->droppade en hel division :S


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet