League of Legends (spel)
Det var det första denna season.
Blev faktiskt väldigt väldigt glad över mitt team i solo/duo. Ingen rage, inget bråk trots Riven var AFK i mitten av gamet. Slutar alltid bra då. :D

cool story bro, changed my life
Brah. 6 win winning streak, min komet flyger vidare!
nice
man kan ju köra practice games till 30
eller 3v3
80% loss ratio xPPPPP
Väldigt mycket vs artificial intelligence också.
7 Win winning streak, what is this...
Citat från blursch
Citat från Wrargh
Körde med en i lvl 30 som hade vunnit 0 matcher. Alla andra hade vunnit runt 100-160, förutom han.
När jag flyttade mitt acc från eu-ne till west så hade någon tagit mitt namn redan osv.. Så jag fick göra ett nytt konto på west som någon i riot support kunde flytta mitt account till. Men i processen så förlorade jag alla mina wins/teman och rating och stod då som en lvl 30 med 0 wins.
fizz är fan inte legit...
alltså...
warmogs, 300 ap efter 30 min, still oneshots garen...
asoidfdaösdms
så jävla sliskig champ...play moar trundle ploz
Vinner typ 10 league points/win när jag har min winning streak, sen när jag väl förlorar så går jag back typ 20, not cool Riot...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
