League of Legends (spel)
jonoy52
Kille, 32 år
Citat från Friman
Citat från Oldboy
Vinner typ 10 league points/win när jag har min winning streak, sen när jag väl förlorar så går jag back typ 20, not cool Riot...
för mig gick det såhär
0->22->0->17->0->droppade en hel division :S
Själv hamnade jag på -2 lp för att sedan gå upp till 56 och droppa till 40
Luffare
Kille, 33 år
får typ 20-25 för varje win so im happy
PrinsCharming
Kille, 32 år
hade 12 games win streak, från 0 till 97 poäng, sista 4 fick jag 1 poäng/win. sen förlorade jag en match och droppade 30 poäng, alltså grattis, så jag måste tydligen vinna 10/9 matcher för att gå +. nice. ...
Luffare
Kille, 33 år
ska tydligen bli svårare att gå upp sista biten i div 1 så man verkligen förtjänar att gå upp en tier
pSilent
Kille, 32 år
Citat från TheMuffinMan
ska tydligen bli svårare att gå upp sista biten i div 1 så man verkligen förtjänar att gå upp en tier
Såg på en stream, och flera proffsspelare fick tydligen bara mellan +1 till +5 och minus 15-20
Blasphemer
Tjej, 28 år
Vaniteux
Kille, 35 år
kukfitta
Kille, 32 år
Citat från Jaghatai
Kamrat snabel sa att han strippar om han får femtio viewers, jalla folks
http://www.twitch.tv/snabelbarnet
I fuck you up, kul
Vaniteux
Kille, 35 år
Snubben verkar ju efterbliven :<
SoulSilver
Kille, 32 år
Någon annan än jag som tycker sejuani är lite underskattad? o.O
MEWES
Kille, 34 år
Hon har iaf en "bra" ulti
gaia
Kille, 29 år
Citat från ShaqqShaqqShaqq
Någon annan än jag som tycker sejuani är lite underskattad? o.O
Ja
Noun
Tjej, 26 år
Citat från ShaqqShaqqShaqq
Någon annan än jag som tycker sejuani är lite underskattad? o.O
Hon är bra, men jag upplever inte att någon har underskattat henne... Tycker hon är jobbig.
gaia
Kille, 29 år
Citat från Cellardoor
Citat från ShaqqShaqqShaqq
Någon annan än jag som tycker sejuani är lite underskattad? o.O
Hon är bra, men jag upplever inte att någon har underskattat henne... Tycker hon är jobbig.
Vad är det som är jobbigt med henne? Om det är jobbigt att möta henne så är det bara bra.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

