League of Legends (spel)
Citat från Isidor
Citat från Cellardoor
Citat från ShaqqShaqqShaqq
Någon annan än jag som tycker sejuani är lite underskattad? o.O
Hon är bra, men jag upplever inte att någon har underskattat henne... Tycker hon är jobbig.
Vad är det som är jobbigt med henne? Om det är jobbigt att möta henne så är det bara bra.
Jobbigt men bra. :) Men jag tycker nog att hon är jobbig mest utan anledning, hon är väl inte det egentligen.
ohjo.... stunnar hela teamet varje gång å den satans aoen när man lanar mot henne e hemsk :(
Jag tycker att Sejuani är en bättre version av Shyvana (tank-wise) men Shyvana har snabbare clear time om jag inte misstar mig.
lilla djaken e så putti nuttig :$
kan ju inte göra ett skit mer än att springa ifrån en när man äger ut den i lane :D
Sejuani är ok. Inger mer, inget mindre.
Derp passiv som knappt märks av, godkänd gapcloser, virvelfanskapet är help ok, permafrost (eller vad den heter) suger kuk tidigt, mid. Ultin är ok, Amus är fortf bättre.
I Soloqueue hinner teamet inte reagera och nyttja hennes innitiate(ult) ordentligt då animationen är otydlig.
Hon tar skitmkt stryk i jungeln första levlarna om man ska köra med runes som inte är korkat i andra scenarios än i jungeln.
Amu > Seju
lol
lol
JAG VILL INTE BARA VINNA 2 POINTS / GAME RAJOT. :( 1st i ligan, vill ju avancera. NOPE 2 POINTS HERE FUCK YOU.
naeh... Full ad ftw
200+ad fiora @ lvl 6 check
Citat från Cr4pTAbul0uS
ohjo.... stunnar hela teamet varje gång å den satans aoen när man lanar mot henne e hemsk :(
Ehm, lane'ar du mot Sejuani?
Hon är väl jungle only? Eller vilken level är du i?
Uppdatering från igår: Min 7 win winning streak blev abrupt avkapad av två förluster, men jag avslutade med en fint Viktor-game och gick på krogen sen så jag är nöjd ändå!
Citat från Friman
Citat från Cr4pTAbul0uS
ohjo.... stunnar hela teamet varje gång å den satans aoen när man lanar mot henne e hemsk :(
Ehm, lane'ar du mot Sejuani?
Hon är väl jungle only? Eller vilken level är du i?
hon hade freeweek. tror inte alla förstår hur hon ska spelas
En platinumpolare lirade Seju top och åt upp Riven top sist vi körde 5v5. Hon har insane ultiburst. :(
welcome to 2012 retard
scarra spelade ap sej första veckan hon släpptes
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet