League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fukd Kille, 31 år

644 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 12:22
Fukd Kille, 31 år



Sejuani mid är meta..

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 12:35
gaia Kille, 29 år

jag ska skaffa massa circuit points
gå med i lolmasterships
spela ap trynda mid, spelar ingen roll om jag förlorar
"meta"

Kottepalmis Kille, 27 år

355 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 14:56
Kottepalmis Kille, 27 år


Vem sa att shaco blev dålig efter nerfen `?

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 15:27
jonoy52 Kille, 32 år

ranked queue trasigt för någon annan?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 15:32
pSilent Kille, 32 år

Citat från jonoy52


ranked queue trasigt för någon annan?

jaa..

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 15:43
jonoy52 Kille, 32 år

kom tydligen in i ett game, går inte att reconnecta dock. Och kom aldrig in i champ select. Och ingenting fungerar. Epic.

0kay Tjej, 28 år

192 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 15:46
0kay Tjej, 28 år

altl går så jävla segt.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 15:49
pSilent Kille, 32 år

Citat från jonoy52


kom tydligen in i ett game, går inte att reconnecta dock. Och kom aldrig in i champ select. Och ingenting fungerar. Epic.

Samma här

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 16:25
Niko Kille, 36 år

Är dessa typer av köer vanliga, eller? :/
Har inte hunnit spela nog länge för att veta, men det verkar vara +20k köer 'err day.

Noun Tjej, 26 år

1 297 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 16:29
Noun Tjej, 26 år

Citat från Wrargh


Är dessa typer av köer vanliga, eller? :/
Har inte hunnit spela nog länge för att veta, men det verkar vara +20k köer 'err day.


Vet inte varför det är så mycket nu, men nej det brukar det väl inte vara... Drygt.

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 16:29
Luthor Kille, 30 år

Season 3 Y U do dis.

Game Y U so Broked :(

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 16:37

S3 metan är åt helvete

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 16:42
Luthor Kille, 30 år

Det vet jag ingenting om.

Satt i kö i 40 min, och när jag äntligen loggades in så krashade spelet.

Ggggggg.

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 16:46
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från iWTFACAKE


Det vet jag ingenting om.

Satt i kö i 40 min, och när jag äntligen loggades in så krashade spelet.

Ggggggg.


Bättre de än att tydligen kommit in i ett game som aldrig visades efter 20 min + ranked queue och sedan vara tvungen att reconnecta (vilket då faktiskt inte går) till ett game som inte finns och inte kunna lira alls eftersom den rutan alltid är uppe oavsett :S

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2013 kl. 17:59
Niko Kille, 36 år

".. POSSIBLE games not starting." xPPPPPPPPPPPP


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet