League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Xivic91 Kille, 34 år

1 551 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 22:37
Xivic91 Kille, 34 år

joinar ranked> sitter i kö i 25 min, får queue popup. klickar ready. 4 pers inte redo > popupen stannar kvar av en anledning och försvinner inte på typ 10 minuter, så jag alt+f4'ar.
försöker logga in igen, sitter i kö i 20 min för att komma in, kommer in och får unknown errors överallt. går in för att kolla om jag fick leave från queuen jag alt+f4'ade , står att jag inte är med i en league längre och måste spela 10 matcher för att bli rankad.
försöker logga ut igen, går inte för att tydligen har jag en match som jag lämnat och måste reconnecta. klickar reconnect, knappen blir grå men inget händer på 5-10 minuter så jag alt+f4'ar igen och försöker logga in igen.
skriver in mina uppgifter, står server is currently busy. skriver igen, "an unknown problem has occured". skriver igen, samma skit igen.
5 till försök senare står det att det inte finns något account med det användarnamnet. skriver in igen, och står fortfarande att mitt account inte finns.
wat is dis riot:(

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 22:40
jonoy52 Kille, 32 år

Big patch, loads of ppl

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 22:41
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från jonoy52


Big patch, loads of ppl


loads of trubbel

AbbeA 28 år

114 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 22:49
AbbeA 28 år

Wat is dis?
Kommer det en ny patch eller vad händer?

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 22:49
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från Abbe


Wat is dis?
Kommer det en ny patch eller vad händer?


gomorgon

kukfitta Kille, 32 år

1 745 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 23:10
kukfitta Kille, 32 år

1 timme kö nu!
wat is dis

Bror Kille, 34 år

817 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 23:12
Bror Kille, 34 år

Client version rejected by server
wat is dis

Luffare Kille, 33 år

2 108 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 23:22
Luffare Kille, 33 år

"22:03 GMT - Investigation continues, games are starting again for players who are online."

Bara att spela något annat ikväll

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2013 kl. 23:57
osv Kille, 33 år



gullig video
ocelote är så söt

liltilia 31 år

887 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 00:08
liltilia 31 år

uniTEDcorn på west.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 02:07
Frontosa Kille, 36 år

videon känns väldigt atletiskt vinklad

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 02:21
gaia Kille, 29 år

gg this game
lol crashar randomly vilket resulterar i att jag måste patcha om
jävla java och actionscript

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 02:28
gaia Kille, 29 år

okej nevermind, det var tydligen någon liten patch

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 03:48
pSilent Kille, 32 år

NUNU BROKEN OP


autisticwhitekid Kille, 30 år

2 193 forumsinlägg

Skrivet:
2 februari 2013 kl. 03:50
autisticwhitekid Kille, 30 år

Spelade med någon snubbe igår som fick "bugsplat" error när han kom in i ett game.
någon annan?


OnT:
West: läderlappN
Nordic & East: kebab johan <-trollacc


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet