League of Legends (spel)
joinar ranked> sitter i kö i 25 min, får queue popup. klickar ready. 4 pers inte redo > popupen stannar kvar av en anledning och försvinner inte på typ 10 minuter, så jag alt+f4'ar.
försöker logga in igen, sitter i kö i 20 min för att komma in, kommer in och får unknown errors överallt. går in för att kolla om jag fick leave från queuen jag alt+f4'ade , står att jag inte är med i en league längre och måste spela 10 matcher för att bli rankad.
försöker logga ut igen, går inte för att tydligen har jag en match som jag lämnat och måste reconnecta. klickar reconnect, knappen blir grå men inget händer på 5-10 minuter så jag alt+f4'ar igen och försöker logga in igen.
skriver in mina uppgifter, står server is currently busy. skriver igen, "an unknown problem has occured". skriver igen, samma skit igen.
5 till försök senare står det att det inte finns något account med det användarnamnet. skriver in igen, och står fortfarande att mitt account inte finns.
wat is dis riot:(
Big patch, loads of ppl
Wat is dis?
Kommer det en ny patch eller vad händer?
Citat från Abbe
Wat is dis?
Kommer det en ny patch eller vad händer?
gomorgon
1 timme kö nu!
wat is dis
Client version rejected by server
wat is dis
"22:03 GMT - Investigation continues, games are starting again for players who are online."
Bara att spela något annat ikväll
gullig video
ocelote är så söt
uniTEDcorn på west.
videon känns väldigt atletiskt vinklad
gg this game
lol crashar randomly vilket resulterar i att jag måste patcha om
jävla java och actionscript
okej nevermind, det var tydligen någon liten patch
Spelade med någon snubbe igår som fick "bugsplat" error när han kom in i ett game.
någon annan?
OnT:
West: läderlappN
Nordic & East: kebab johan <-trollacc
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

