League of Legends (spel)
osv
Kille, 33 år
20 min queue på silver league
gg wp
jonoy52
Kille, 32 år
what typ 2 min på gold d1
jonoy52
Kille, 32 år
de e knas, som dogge skulle ha sagt
23, still going strong[/i]
Testa lämna och joina igen
Oldboy
Kille, 33 år
Jag gillar kometen man får när man är på en streak, den värmer mitt hjärta
jonoy52
Kille, 32 år
Önskar jag hade haft den, lite tur med teamsen skulle sitta fint atm.. Inte mid och top som lyckas förlora torn vid 10 min
Fukd
Kille, 31 år
Önskar jag hade ens kunnat spela, disconnectade när jag försökte gå in i ranked och nu sitter man i kö i 15 min..
DaveAzoicer
Kille, 37 år
Citat från jonoy52
Önskar jag hade haft den, lite tur med teamsen skulle sitta fint atm.. Inte mid och top som lyckas förlora torn vid 10 min
I feel ya.
jonoy52
Kille, 32 år
Aka Sona :P
osv
Kille, 33 år
35 min queue nu, ska starta om
kukfitta
Kille, 32 år
Aprox 0:45
Actual 16:47, still going stronk
jonoy52
Kille, 32 år
Verkar btw vara något fel med kö systemet atm, stått 5 min i kö och det ser ut att bli mer :/
jonoy52
Kille, 32 år
Allt är trasigt, går inte att gå in på euw.lol heller så :S
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet