JA/NEJ-leken
Daddyissues
Tjej, 30 år
Nej
Tycker du att sattyg är awesome?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej
Some where over the rainbow?
Niko
Kille, 36 år
Åh nej, bara ett gäng öl.
Bakis imorgon/idag?
LAKK
Tjej, 29 år
jaaaaaa S;
Festa ikväll igen?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Haha nej! :D
Förkyld, ont i huvudet, allergisk mot allergitabletter? D:
Daddyissues
Tjej, 30 år
Nej.
Du är bra på att kasta frisby?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja fan!
Kexchoklad ftw?
Polypus
Tjej, 30 år
Ja! So damn tasty!
Är det kallt där du bor?
Lunaticz
Tjej, 29 år
-36, inte så farligt.
Är du mätt?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja..
Julmust? <3
Niko
Kille, 36 år
Nej, fy fan. Less. :(
Vita kläder hellre än svarta?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej.
Du är störd på folk som tar dina foton? >.<
Flygplan
Kille, 32 år
Om jag stör mig på det, så ja!
Föredrar du Göteborg framför Stockholm?
Niko
Kille, 36 år
Ja, i alla lägen.
Vill du ha kallare än -30 utomhus?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej fan!
Romme är så jävla kul? :DD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet