JA/NEJ-leken
aldrig nånsin vart där. so I guess no, haha.
svulla chips ikväll?
Ja!
Du ska sitta framför tv och kolla på Dead by april på melodifestivalen? :D
Emh.. ja, ifall inte polarna tvingar över mig på kaffe och poker. Tyvärr. :(
Metal town i sommar?
Nej, fan tråk.
Kramar?
jadå
fick några juklappar?
Nej, min familj hatar mig.......................
Hästar ska man äta, inte rida! Ja/Nej?
Klart man ska äta dem!
Gillar du Thrash?
Beror på vilket humör jag är på.
Sitta och kolla på bilder dina päron tog när du var liten är suveränt?
Nej.
Vindruvor är konstiga?
nej man kan utvinna alkohol ur dem.
Kyla är nice?
Yep!
Blodrött är fint?
Nej, fult som fan!
Växter <3?
Cannabis är väl okej.
Torsten Flinck är en riktig man?
NEJ!
DEAD BY APRIL TILL GLOBEN DU VART SUPERMEGAEMOGAYGLAD!?
JA! OCH LOREEN! <3
Åt chips och kollade på Melodi festivalen?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet