JA/NEJ-leken
Nej jag är inte pretto.
melodifestivalen var förutom Torsten ren jävla skit?
neej! banenen glider in som en king <3
Torsten är fett cool?
Ja!
Dead by april i melodifestivalen är ett skämt?
Ja, jävligt gött med en öl till
Är du full som jag?
nope.
Hur gammal är den yngsta och äldsta du haft sex med?
ja
tecknade star wars suger?
Njae
Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenis?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Romme imorgon? :'D
nej, skulle men de kommer va 25- typ..
petter Niklas?
Hur kan du svika skidor och snowboard!? Skit i graderna andvänd varma kläder!
OnT: Nej inte lika orginellt.
Svarsbefälsasökan ?
Nej, vet inte vad asökan är :(
Du rör om din frukostgröt med en friterad oxpenis?
Nej, hade jag dock ätit gröt till frukost hade det varit ett mycket möjligt alternativ.
Har du varit ute i trettio minus och gått i rask takt i ungefär två timmar ikväll?
nej.
har du septum?
Japp
Har du skjorta, kavaj och röda byxor?
nope
har du rosa docs?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet