JA/NEJ-leken
RosaPyjamas
Tjej, 29 år
Nä.
Har du sett min laddare ?
Marrin
Kille, 31 år
nej
skyrim?
Izaac
Kille, 36 år
JA TACK :D
Zune istället för iTunes?
● ChokoChoko
Tjej, 33 år
nej
har du varit i egypten?
LAKK
Tjej, 29 år
nej
har du varit i mitt arsle?
● ChokoChoko
Tjej, 33 år
nej, det skulle förvåna mig.
är du rädd för kaniner?
Bastian
Kille, 31 år
Bara i skyrim ihhh
kaffe?
100
Tjej, 31 år
jatack
ligga?
Bastian
Kille, 31 år
5kr.
Doft ljus?
giraffer
Tjej, 31 år
Jafan.
Tröjan du hatar?
● ChokoChoko
Tjej, 33 år
nej.
tunnelbana är mysigt?
giraffer
Tjej, 31 år
Nej.
Hungrig?
Bastian
Kille, 31 år
I väntan på mat.
Spelar du något instrument?
● ChokoChoko
Tjej, 33 år
skulle la va sågkedja isf.
har du målat naglarna idag?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej!
Du är fett trött för du har åkt skidor/pulka/snowboard hela jävla dan i Romme? :'3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet