JA/NEJ-leken
nej'
kört hem din fulla lillebror?
bara loosers som har bil
and still it is the carless who are doomed to walk in the cold...
Citat från 1984
bara loosers som har bil
Löst folk som har bil, menar du?
Loose = lös/löst
Loser = förlorare
Endast förlorare går mot angrepp med felstavningar, loser.
Nej, har kört hem en aspackad storesyster dock!
Tappat en dyr vas i golvet framför din flick/pojkväns familj, hemma hos dem?
nej, det verkar inte kul
är du alltid sen?
Nej
Dricker du kaffe?
Ja
Gillar du kaffe?
JA
gillar du te?
Ja! Omnomnom all day, 'err day.
Föredrar du att laga din egen mat, eller är du slö och äter det som serveras?
Kommer an på vad det är som serveras
Gillar du pasta med riven ost och svartpeppar?
ja!
gillar du cashew nötter?
ja
äter du ostkrokar med fingrarna?
yes. :>
tacos ftw?
Oh yes!
Skulle du kunna ta emot en miljon kronor om du visste att dessa pengar egentligen skulle gå till svältande barn i Afrika? Med hjälp av pengarna skulle de överleva ännu en vecka, men sedan efter det skulle pengarna ta slut och barnen skulle dö oavsett vad efter den veckan.
Ja.
Har du pluggat idag?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet