Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Jag är ensam, och totalt fast i "friendzone".
Det finns inget som kan ändra på det, det finns inget som kan få mig att sluta.
Det bara.. Ja. Det bara är den där känslan som finns men som ingen kan göra nåt åt.
pojkvän, flickvän grejen funkar inte riktigt för mig håller mig till kk (:
har väl en flört, får se på lördag hur det blir när jag får träffa honom.
Har pojkvän :*
Dock suger det att han bor på andra sidan jordklotet och vi inte kommer att ses igen förrän tidigast i slutet av januari =)))))))
Ensaaaam....
Får alltid kramas.
#crybabies#foreveralonecuziwantzit#fuckfakelove#fapingistruelove
Aaaaaall byyyy myyyy seeeeeelf
Jag vill bara knulla.
Fast nä,. Finns en som jag fattat tycke för.
Har flickvän.
Har pojkvän - världens finaste
Pojkvän
Forever Alone ;P
Har en bitch.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet