Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Severeal
Tjej, 27 år
Nope, ensam för alltid.
yoloswagxd
Kille, 30 år
runka är skönt
Alexander
Kille, 34 år
Nej, jag slösar för mkt tid på musik och spel för att orka "leta", får väll bli en hora ngn dag
wewe
32 år
Jag har en pojkvän som jag trivs bra med c:
Lakupiippu
Tjej, 31 år
Citat från wewe
Jag har en pojkvän som jag trivs bra med c:
Skägghunken !
Ni är assöta tillsammans btw
Shulk
35 år
Ne, känner att jag inte vill ha något förhållande heller!
sn0pp
Tjej, 29 år
Jag är forever alone, men kär. Det suger kuk.
Randomnisse
Kille, 32 år
Trodde jag hade en på G, men det verkar som att det inte blir något med det!
Så.. Foreveralonebooi_93
Alexander
Kille, 34 år
Höll på snacka med en tjej som verkade tevlig och rolig men hon lite för på och "stalker" aktig. så jag sa att jag inte hade tid typ :)
aefgsfefssef
Tjej, 60 år
ingen på g men på h XD :PPPPpP
ValarMorghulis
Kille, 32 år
ingen :( men vill ha !!!!
dementor
Tjej, 31 år
har världens finaste flickvän.
onebluefour
Tjej, 31 år
haff nån? :D:D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
