Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Helt till min förvåning kanske jag har något på g. Jag gillar henne, hon gillar visst mig och vi ska träffas på söndag igen. Väldigt förvånad när jag fick höra att hon gillade mig. Verkligen tvärt om mot vad jag trodde.
lonewolf
Nej och nej
forever alone..
Ja e så jäkla singel man kan bli men det stör mig inte alls!!:D
Men kmr det nån så kmr det nån!:))
Nej jag har ingen att kramas med om inte kudden räknas ^^ Dock längtar jag till dagen man hittar någon som vill komma en närma nog så man kan bara hålla om den :) Men den dagen kommer med :P
Sedan råd? Nae då jag vet att felet ligger hos mig själv så är det något jag måste fixa med. Och nae menar inte nu att aaah jag är så ful!! Menar jag har social fobi som tycker blir fel många ggr :)
Nej, jag är allt för kinkig.
Nääää ;s
Nej.
Forever alone!
nope forever alone
Ingen vill ha mig, forever alone.
Ja. Har ett fångat byte.
Nope, önskar dock att det fanns ngn nu när det är mörkt och kallt ute :3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet