Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Kastade ut min tjej idag. Bästa jag gjort på länge!
Ingen och jag är äcklad
Flickvän, förlovad. yeah.
Nejdå, är så forever alone man kan bli!
Nope varit forever alone dom senaste 3 åren och kommer nog vara det ett tag till =) Hamnar alltid i frienzone
Är tillsammans med min pojkvän sedan den 17/8 <3
Pöjk sedan (officiellt) 23/8 :)
(inofficiellt sedan typ........ 17 juni)
Nej det har jag inte. Trodde jag hade ett haff på g men han gick och låg men en tjejkompis till mig precis efter att jag begett mig hem från vårt krök hos en polare. Tre gånger.
Har en pöjk att gosa med :3
Njaeeeeeeeeeeeeeh. Nah nah nah no way.
fuck bishes etc
Singel är jag, och har inte heller någon att gosa med. Känns ensamt men är inte heller desperat ^^
nein
Har någon att gosa med ändå
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
