Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
● Awesomesauce
Kille, 31 år
Ganska väldigt singel.
Kafka
Kille, 30 år
Forever alone, jag är den mest ointressantaste personen man kan hitta :/
TheJester
Kille, 36 år
Pretty 4 evr alåne.
Ååh denna cp stavning är så rolig <3
Birdy
Tjej, 30 år
osingel
man kan visst säga så
ifloodemptylakes
Tjej, 35 år
Singel. Lyckas inte hitta någon intressant nog.
molly
Tjej, 34 år
Sharon
Tjej, 34 år
Hahahahahahah.
Peverell
Kille, 32 år
Förövrigt typ på G.
Hatar hur när man e singel får man jobba som fan för att få ragg men såfort man blir det minsta upptagen vill alla ha en.
Det suger.
Tuggad
Kille, 37 år
De är för att folk vill ha de dom inte kan få.
ont
singel och inte på g
Lilypouchie
Kille, 32 år
Siktar på ensamhet dom senaste 30 åren, känns sådär perfekt.
Whatever
Kille, 33 år
Inte vad jag vet, men vad vet jag.
Tunnelbana
34 år
På g Ja kan man säga, hon är bäst, är fett kär osv :$
Satan
Tjej, 30 år
Har det finaste jag kunde begära. Håll tassarna av honom.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
