Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Anaesthetized
Kille, 35 år
Nej.
Gaara_Sama
Tjej, 40 år
Har pojkvän sedan 3 år och 7 månader. Iof så hade jag pojkvän i 3 år och 4 månader innan det också, men detta är vad jag har nu, och den här killen vill jag spendera resten av mitt liv med. Förlovade oss för 1 år och 7 månader sedan. ^^
Dorra
Tjej, 29 år
Ja, jag är på g med nån.
juulleezz
Tjej, 32 år
ingen alls
obama_official
27 år
ingen alls, kommer förmodligen förbli så ett bra tag till...
Giging
Tjej, 30 år
halvt på G tror jag nästan
HolyFerret
Tjej, 28 år
haaaar inte en jäävel
diskodrift
61 år
Jag har en såndära eh flickvän.
Xivic91
Kille, 34 år
ingen alls
KaptenStofil
Kille, 38 år
Har mig själv.
mica
Tjej, 34 år
nähähä
Sherlock
Tjej, 28 år
På G kan man väl säga.
Swagstika
Kille, 30 år
Har fan ingen här.
Epci
Kille, 31 år
Flickvän, thihihih.
Addamussein
Kille, 32 år
Har redan en flickvän, men funderar på att bli mormon och skaffa minst tre till. Är du intresserad så PM:a mig!
: D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet