Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Anaesthetized Kille, 35 år

4 191 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2012 kl. 20:44
Anaesthetized Kille, 35 år

Nej.

Gaara_Sama Tjej, 40 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 20:45
Gaara_Sama Tjej, 40 år

Har pojkvän sedan 3 år och 7 månader. Iof så hade jag pojkvän i 3 år och 4 månader innan det också, men detta är vad jag har nu, och den här killen vill jag spendera resten av mitt liv med. Förlovade oss för 1 år och 7 månader sedan. ^^

Dorra Tjej, 29 år

7 359 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 20:46
Dorra Tjej, 29 år

Ja, jag är på g med nån.

juulleezz Tjej, 32 år

441 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 20:51
juulleezz Tjej, 32 år

ingen alls

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 20:59

ingen alls, kommer förmodligen förbli så ett bra tag till...

Giging Tjej, 30 år

1 449 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 21:00
Giging Tjej, 30 år

halvt på G tror jag nästan

HolyFerret Tjej, 28 år

54 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 21:01
HolyFerret Tjej, 28 år

haaaar inte en jäävel

diskodrift 61 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 21:02
diskodrift 61 år

Jag har en såndära eh flickvän.

Xivic91 Kille, 34 år

1 551 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 21:03
Xivic91 Kille, 34 år

ingen alls

KaptenStofil Kille, 38 år

1 104 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 21:04
KaptenStofil Kille, 38 år

Har mig själv.

mica Tjej, 34 år

11 694 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 21:08
mica Tjej, 34 år

nähähä

Sherlock Tjej, 28 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 21:11
Sherlock Tjej, 28 år

På G kan man väl säga.

Swagstika Kille, 30 år

266 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 21:13
Swagstika Kille, 30 år

Har fan ingen här.

Epci Kille, 31 år

848 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 21:17
Epci Kille, 31 år

Flickvän, thihihih.

Addamussein Kille, 32 år

1 692 forumsinlägg

Skrivet:
17 november 2012 kl. 21:21
Addamussein Kille, 32 år

Har redan en flickvän, men funderar på att bli mormon och skaffa minst tre till. Är du intresserad så PM:a mig!
: D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet