Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
RonjaUngman Tjej, 31 år

129 forumsinlägg

Skrivet:
7 oktober 2012 kl. 10:50
RonjaUngman Tjej, 31 år

Har varit ensam i ca 3 veckor nu. (Y) Sängen blev plötsligt sååååå mycket större! xD

Ztolpskott Tjej, 30 år

276 forumsinlägg

Skrivet:
7 oktober 2012 kl. 10:52
Ztolpskott Tjej, 30 år

Jag vet inte -_____________________-

NightmareKid Tjej, 31 år

871 forumsinlägg

Skrivet:
7 oktober 2012 kl. 10:58
NightmareKid Tjej, 31 år

Förlovad och planerar bröllop. Så har väl en boyfriendforlife (för att citera friends)

Krenwinkel Kille, 34 år

2 039 forumsinlägg

Skrivet:
7 oktober 2012 kl. 11:12
Krenwinkel Kille, 34 år

Jag trodde att jag hade en på g, men vi hade tydligen lite olika uppfattning om det fick jag reda på igår. Inte av personen själv utan av hens kompisar som berättat ett och annat.

Intressant fortsättning (kanske inte för er men för mig) lär följa

popcornofdoom Tjej, 34 år

1 746 forumsinlägg

Skrivet:
7 oktober 2012 kl. 11:17
popcornofdoom Tjej, 34 år

Flickvän, som dessutom är sambo numera.

Brittanybitch 26 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
7 oktober 2012 kl. 11:20
Brittanybitch 26 år

Flickvän. :3 _Bloody

Greeeger Kille, 30 år

76 forumsinlägg

Skrivet:
7 oktober 2012 kl. 11:23
Greeeger Kille, 30 år

Jag har en flickvän! Hon är jätte söt, snäll och alt jag vill ha hos en tjej! Enda problemet är att hon bor 3 timmar bort med tåg.

NitlottILivet Kille, 32 år

156 forumsinlägg

Skrivet:
7 oktober 2012 kl. 11:25
NitlottILivet Kille, 32 år

JAG E BÖG

komihag Kille, 32 år

1 166 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2012 kl. 20:34
komihag Kille, 32 år

Ingen alls atm

c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2012 kl. 20:37
c0opycat Tjej, 31 år

Singel som fan. Typ

ohmyglob Tjej, 32 år

800 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2012 kl. 20:38
ohmyglob Tjej, 32 år

boyfriend
swagswagswagswag

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2012 kl. 20:38
bobloblaw Tjej, 32 år

Halva inne

Nattyouske Tjej, 30 år

65 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2012 kl. 20:39
Nattyouske Tjej, 30 år

Har kille & han är underbar. <:

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2012 kl. 20:40
molly Tjej, 34 år

En kille på bredbandsbolagets kundtjänst gav mig värsta vibbarna, tror vi dejtar nu.

Battlealex Tjej, 32 år

4 658 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2012 kl. 20:43
Battlealex Tjej, 32 år

Nej, är forever alone.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet