Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Har varit ensam i ca 3 veckor nu. (Y) Sängen blev plötsligt sååååå mycket större! xD
Jag vet inte -_____________________-
Förlovad och planerar bröllop. Så har väl en boyfriendforlife (för att citera friends)
Jag trodde att jag hade en på g, men vi hade tydligen lite olika uppfattning om det fick jag reda på igår. Inte av personen själv utan av hens kompisar som berättat ett och annat.
Intressant fortsättning (kanske inte för er men för mig) lär följa
Flickvän, som dessutom är sambo numera.
Flickvän. :3 _Bloody
Jag har en flickvän! Hon är jätte söt, snäll och alt jag vill ha hos en tjej! Enda problemet är att hon bor 3 timmar bort med tåg.
JAG E BÖG
Ingen alls atm
Singel som fan. Typ
boyfriend
swagswagswagswag
Halva inne
Har kille & han är underbar. <:
En kille på bredbandsbolagets kundtjänst gav mig värsta vibbarna, tror vi dejtar nu.
Nej, är forever alone.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet