Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
nä fan här står det still :), men aja är man singel slipper man köpa massa presenter, och då kan man köpa massa till sig själv hela tiden istället :D
singel men just insett att jag e för jävla kär
Öken var ordet.
Singel!
Det är tråkigt, men vad ska man göra om inte vänta när det aldrig hjälper att leta!
Har världens finaste pojke <3
i-n-g-e-n-t-i-n-g. och det är så jävla skönt.
Ensam som fan.
Forever alone här borta
Nej var många år sedan jag kände något för någon sist.
trodde jag var på g men nEPP
Ensam... Tyvärr
Har letat under en längre tid, men så vitt konceptet med "kemi" går så tycks jag tillhöra ett annat periodiskt system. Man får fortsätta leta och hoppas att det finns någon som kan bli kär i mig. ^^
Nä
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet