Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:35
Alexander Kille, 34 år

nä fan här står det still :), men aja är man singel slipper man köpa massa presenter, och då kan man köpa massa till sig själv hela tiden istället :D

LitenOchSkev Tjej, 28 år

328 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:37
LitenOchSkev Tjej, 28 år

singel men just insett att jag e för jävla kär

jikkai Kille, 37 år

57 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:42
jikkai Kille, 37 år

Öken var ordet.

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:43
Randomnisse Kille, 32 år

Singel!
Det är tråkigt, men vad ska man göra om inte vänta när det aldrig hjälper att leta!

Hibiscus 29 år

2 428 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:45
Hibiscus 29 år

Har världens finaste pojke <3

Alexandria Tjej, 30 år

3 166 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:48
Alexandria Tjej, 30 år

i-n-g-e-n-t-i-n-g. och det är så jävla skönt.

Erotik Kille, 30 år

8 346 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:50
Erotik Kille, 30 år

Citat från Alexandria


i-n-g-e-n-t-i-n-g. och det är så jävla skönt.


Intohimo Kille, 34 år

4 641 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:50
Intohimo Kille, 34 år

Citat från jikkai


Öken var ordet.

^

kirsak 30 år

1 307 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:50
kirsak 30 år

Ensam som fan.

Harrison Tjej, 27 år

70 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:51
Harrison Tjej, 27 år

Forever alone här borta

indiehjaerta Kille, 39 år

199 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:51
indiehjaerta Kille, 39 år

Nej var många år sedan jag kände något för någon sist.

6pac Tjej, 29 år

696 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 21:54
6pac Tjej, 29 år

trodde jag var på g men nEPP

Nietzsche Kille, 36 år

323 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 22:00
Nietzsche Kille, 36 år

Ensam... Tyvärr

Teddeux Kille, 33 år

67 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 22:12
Teddeux Kille, 33 år

Har letat under en längre tid, men så vitt konceptet med "kemi" går så tycks jag tillhöra ett annat periodiskt system. Man får fortsätta leta och hoppas att det finns någon som kan bli kär i mig. ^^

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 22:17
sodomi Kille, 33 år


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet