Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
qadosh Tjej, 30 år

1 829 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2012 kl. 20:12
qadosh Tjej, 30 år

I wish. Nämen typ. Vet inte.

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2012 kl. 20:14
Niko Kille, 36 år

Är olyckligt kär, för blyg för att göra någonting åt det och blir uppraggad av fel typer.. </3

slush Tjej, 29 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2012 kl. 20:15
slush Tjej, 29 år

Pojkvän.

JAGofc Kille, 61 år

176 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2012 kl. 20:15
JAGofc Kille, 61 år

Haha kär i tjej på fel sida sverige! ^^

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2012 kl. 20:15
Randomnisse Kille, 32 år

Forever alone
But a man can always wish!

polisbit 31 år

2 021 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2012 kl. 00:40
polisbit 31 år

Jag har min jävla kuk.

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2012 kl. 00:46
babsaan Tjej, 30 år

jag vet inte faktiskt,.. :(

KorvJerry Kille, 34 år

264 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2012 kl. 00:47
KorvJerry Kille, 34 år

Hangin' loose you know.

Brrr Kille, 31 år

8 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2012 kl. 00:50
Brrr Kille, 31 år

På ge

Meiu Tjej, 29 år

73 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2012 kl. 00:53
Meiu Tjej, 29 år

Jag har en pojkvän~<333

TYRANN Tjej, 30 år

1 916 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2012 kl. 23:54
TYRANN Tjej, 30 år

DaawN <3 FNIZZ

Weirdo Tjej, 29 år

3 440 forumsinlägg

Skrivet:
27 september 2012 kl. 23:56
Weirdo Tjej, 29 år

Pojkvän

AtomklyvarN Kille, 31 år

53 forumsinlägg

Skrivet:
28 september 2012 kl. 00:00
AtomklyvarN Kille, 31 år

Singel sen 5 månader tillbaka, drygt. Det har bara inte hänt så mycket sen dess. :V

surt Kille, 31 år

52 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 19:06
surt Kille, 31 år

är väl typ tillsammans men vi har inte gått ut med det så :)

LowFive Tjej, 29 år

970 forumsinlägg

Skrivet:
29 september 2012 kl. 19:07
LowFive Tjej, 29 år

Vi är mellan på G och ihop. Fast vi har inte pratat igenom det ordentligt än.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet