Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
dogslovecrack
Kille, 34 år
har ingen
är en power ranger
Sharon
Tjej, 34 år
Citat från nikkenyfiken
kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?
Du skulle med största sannolikhet spamma den tråden.
dogslovecrack
Kille, 34 år
hihi
cathode
Kille, 35 år
Citat från nikkenyfiken
Möjligtvis maby på G men vet ej säkert,
var god se till att hon inte ser din bittert masochistiska, socialdarwinistiska presentationstext om "biffkillar", bubben. :(
iiziz
34 år
På G hihihi.
krueger23
Kille, 36 år
Jag har två kk's, och det är bättre än inget alls, och för mig just nu är det bättre än en relation
● sodomi
Kille, 33 år
Nä
Vill inte heller
Arthur
Kille, 34 år
FETT G
Docka
Tjej, 31 år
Vet inte riktigt vart något leder ._.
IDieForFun
Kille, 31 år
Tiihih forever a stone
Hibiscus
29 år
Jag är bara kääääääääääääääääääääääääääääääär som en idiooot
juulleezz
Tjej, 32 år
Jag vill ha en söt emopojkvän!
Izzywai
Kille, 33 år
Nej önskar att jag hade dock
Gdynia
Kille, 31 år
nej blä
CorruptWizard
Kille, 36 år
nobody likes me:D hahaha ^^ så har det typ alltid känt för mig O_O
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet