Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Merrick Kille, 32 år

52 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2012 kl. 00:17
Merrick Kille, 32 år

Själv är man ju forever alone, inte det roligaste direkt.

Burnhard Kille, 33 år

1 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2012 kl. 00:21
Burnhard Kille, 33 år

Ny dumpad hära! Inte kul... vill ha en ny flicka nu på bums! xD

CocakolaVanilla92 Kille, 34 år

553 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2012 kl. 00:25
CocakolaVanilla92 Kille, 34 år

Möjligtvis maby på G men vet ej säkert,

Skorpan Kille, 32 år

9 518 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2012 kl. 00:25
Skorpan Kille, 32 år

ne

Xivic91 Kille, 34 år

1 551 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2012 kl. 00:27
Xivic91 Kille, 34 år

Nej.

CocakolaVanilla92 Kille, 34 år

553 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2012 kl. 00:28
CocakolaVanilla92 Kille, 34 år

kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2012 kl. 00:30
sodomi Kille, 33 år

C-Date, perfekt för alla deppiga i tråden :) :P

Gallows Tjej, 33 år

2 002 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2012 kl. 00:30
Gallows Tjej, 33 år

Citat från nikkenyfiken


kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?

Jag är inte säker på om du är seriös. Men det finns grupper för sådant, låt det inte gå ut över forumet.

För att besvara frågan - jag har pojkvän.

Ja, okej, det fanns visst.

Titan 27 år

3 909 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2012 kl. 00:31
Titan 27 år

Tack! :))))

Xivic91 Kille, 34 år

1 551 forumsinlägg

Skrivet:
14 augusti 2012 kl. 00:31
Xivic91 Kille, 34 år

Citat från nikkenyfiken


kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?

http://www.emocore.se/sida/t/Singel--Sokande_31368

EDIT: Tog mig 2 sekunder att använda sökfunktionen i forumet, snälla använd huvudet nästa gång.

Dedmeat Kille, 32 år

811 forumsinlägg

Skrivet:
18 augusti 2012 kl. 22:59
Dedmeat Kille, 32 år

tog slut igår, men vi är fortf vänner så vi ser detta som en "paus" för var med henne 2 månader sträck så man tröttnade juuu, får se om det blir henne igen i framtiden eller nån annan (:

Yensid Kille, 34 år

254 forumsinlägg

Skrivet:
18 augusti 2012 kl. 23:17
Yensid Kille, 34 år

Har bara mig själv :(

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
18 augusti 2012 kl. 23:19
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från Xivic91


Citat från nikkenyfiken

kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?

http://www.emocore.se/sida/t/Singel--Sokande_31368

EDIT: Tog mig 2 sekunder att använda sökfunktionen i forumet, snälla använd huvudet nästa gång.


två sekunder?
Du är fan snabb alltså.

_illusion_ Tjej, 60 år

22 forumsinlägg

Skrivet:
18 augusti 2012 kl. 23:25
_illusion_ Tjej, 60 år

Jag har ingen pojkvän eller flickvän!
Jag nöjjer mi med att krama mina vänner.
Kramar dock bara Calle , Ida och elvis då dom är dom enda som gillar att kramas.

Xivic91 Kille, 34 år

1 551 forumsinlägg

Skrivet:
18 augusti 2012 kl. 23:28
Xivic91 Kille, 34 år

Citat från RedShirtGuy


Citat från Xivic91

Citat från nikkenyfiken

kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?

http://www.emocore.se/sida/t/Singel--Sokande_31368

EDIT: Tog mig 2 sekunder att använda sökfunktionen i forumet, snälla använd huvudet nästa gång.

två sekunder?
Du är fan snabb alltså.


Snabb som en iller, hal som en ål!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet