Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Själv är man ju forever alone, inte det roligaste direkt.
Ny dumpad hära! Inte kul... vill ha en ny flicka nu på bums! xD
Möjligtvis maby på G men vet ej säkert,
ne
Nej.
kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?
Citat från nikkenyfiken
kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?
Jag är inte säker på om du är seriös. Men det finns grupper för sådant, låt det inte gå ut över forumet.
För att besvara frågan - jag har pojkvän.
Ja, okej, det fanns visst.
Tack! :))))
Citat från nikkenyfiken
kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?
http://www.emocore.se/sida/t/Singel--Sokande_31368
EDIT: Tog mig 2 sekunder att använda sökfunktionen i forumet, snälla använd huvudet nästa gång.
tog slut igår, men vi är fortf vänner så vi ser detta som en "paus" för var med henne 2 månader sträck så man tröttnade juuu, får se om det blir henne igen i framtiden eller nån annan (:
Har bara mig själv :(
Citat från Xivic91
Citat från nikkenyfiken
kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?
http://www.emocore.se/sida/t/Singel--Sokande_31368
EDIT: Tog mig 2 sekunder att använda sökfunktionen i forumet, snälla använd huvudet nästa gång.
två sekunder?
Du är fan snabb alltså.
Jag har ingen pojkvän eller flickvän!
Jag nöjjer mi med att krama mina vänner.
Kramar dock bara Calle , Ida och elvis då dom är dom enda som gillar att kramas.
Citat från RedShirtGuy
Citat från Xivic91
Citat från nikkenyfiken
kan man inte göra en "singlar söker tråd" ? :O eller det kanske redan finns ?
http://www.emocore.se/sida/t/Singel--Sokande_31368
EDIT: Tog mig 2 sekunder att använda sökfunktionen i forumet, snälla använd huvudet nästa gång.
två sekunder?
Du är fan snabb alltså.
Snabb som en iller, hal som en ål!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet