Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
jag har någon att gosa och kramas med, men jag har inte någon kärlek på G.
Jag har en person att kramas och kyssas med, men vågar inte säga om vi har något på G.
I got friendzoned,typ. Tror inte ens vi är vänner längre.
Beställde en flickvän från Ryssland här om dagen, taggad.
Tröttnat på "kärlek".
Forever alone .
Mer IG än på G :(
Har ingen på G, men hoppas på att hitta någon att kramas med inom en snar framtid. Kramabstinensen börjar bli lite för mycket nu.
Nej.
Man kan väl säga att vi är på G :P
Citat från Vattenflaskan
Beställde en flickvän från Ryssland här om dagen, taggad.
härligt, var hon billig? Funderar på att göra detsamma
Tyvärr inte.
Vem behöver tjej när det finns bra Musik som fyller i tomheten bättre ^^
Forever alone osv.Fast har mitt olivträd :))
Pojkvän
Just nu känns det som ingen alls. Nyss var det alldeles för många. Hade ju vart kul med någon iaf.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet