Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Redstripe
Tjej, 32 år
singel och känns bra.
sodomi
Kille, 33 år
Singel och sökande :S xD
ZeroRaven
Kille, 29 år
Har ingen för tillfället , gjorde nyligen slut med förra flickvännen , hoppas på att kunna komma på banan snarast vilket jag säkert kommer göra med , annars så känns det bara väldigt ensamt.
crunchy
Tjej, 29 år
är forever alone och kommer dö tillsammans med mina 12 katter
Fader_Tid
Kille, 34 år
Låter högst orimligt att jag skulle ha det så jag svarar nej på den frågan ^^
shunomayne
Kille, 31 år
har brud, Fuck er
raskalnikov
Kille, 35 år
I wish :/
ingensoldat
Tjej, 27 år
har flickus vännus!
Singingbell
Tjej, 36 år
vågar varken säga ja eller nej. Eh he he
c0opycat
Tjej, 31 år
ÅH FYFAN I HELVETE VAD JAG HATAR 13-17 ÅRINGAR SOM SKRIVER ATT DOM KOMMER DÖ ENSAMMA.
Ni kommer inte dö med era katter heller, så käften :@@@@
ont: NEJ
BEOWULF
Kille, 38 år
Nepp, ingenting alls!
lasagnes
Tjej, 29 år
Nej :D
ohmyglob
Tjej, 32 år
gift
Aday2remember
Tjej, 30 år
Nej :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet