Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Dracir Kille, 36 år

9 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 19:03
Dracir Kille, 36 år

Citat från Narcissist


Citat från Dracir

jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ som ligger under medel...

någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?



Du läser fantasy, lyssnar på bra metal och är arbetsnarkoman. Bara en kvinna med svag könsdrift kan motstå den kombinationen. Det är dem som det är fel på.


hehe då är det vell bara ut och leta normala tjejer då

Sparven Kille, 30 år

441 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 02:14
Sparven Kille, 30 år

Jag har ingen alls ;c

Systemet Kille, 31 år

1 487 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 02:15
Systemet Kille, 31 år

har ingen på G alls. Inte vart det på snart 2 år :/

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 02:15
babsaan Tjej, 30 år

Jag vill bara knulla.

lindbloms Tjej, 29 år

274 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 02:19
lindbloms Tjej, 29 år

Är förevigt ensam tycker jag det känns som. Det är rätt..ensamt heh

MiniMiniMini Kille, 32 år

308 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 02:20
MiniMiniMini Kille, 32 år

Citat från lindbloms


Är förevigt ensam tycker jag det känns som. Det är rätt..ensamt heh

Kunde inte sagt det bättre själv

Hibiscus 29 år

2 428 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 02:22
Hibiscus 29 år

^säger som dessa människor

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 02:50
babsaan Tjej, 30 år

okej okej okej.

Har kanske en liten crush på en viss människa.

Ragnarok Kille, 31 år

2 313 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 02:50
Ragnarok Kille, 31 år

Vet inte än.

afrozensoul Tjej, 30 år

544 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 02:52
afrozensoul Tjej, 30 år

Ingen alls, och är otroligt lycklig :3

Lakupiippu Tjej, 31 år

6 844 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 03:53
Lakupiippu Tjej, 31 år

njaaeea, eller?

Titan 27 år

3 909 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 03:57
Titan 27 år

Nepp, aldrig haft NÅNSIN. Men man får väl hoppas på det bästa.

Quadri Kille, 36 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 04:00
Quadri Kille, 36 år

Efter 4 års relation så är jag ensam åter igen...

Suck... :(

Nihilus Kille, 38 år

203 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 04:01
Nihilus Kille, 38 år

Du är hela 13 år och har aldrig haft någon? Är du så gammal utan att ha haft någon måste jag säga att du är chanslös!

Titan 27 år

3 909 forumsinlägg

Skrivet:
9 augusti 2012 kl. 04:02
Titan 27 år

Keep on dryga.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet