Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Dracir
Kille, 36 år
Citat från Narcissist
Citat från Dracir
jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ som ligger under medel...
någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?
Du läser fantasy, lyssnar på bra metal och är arbetsnarkoman. Bara en kvinna med svag könsdrift kan motstå den kombinationen. Det är dem som det är fel på.
hehe då är det vell bara ut och leta normala tjejer då
Sparven
Kille, 30 år
Jag har ingen alls ;c
Systemet
Kille, 31 år
har ingen på G alls. Inte vart det på snart 2 år :/
babsaan
Tjej, 30 år
Jag vill bara knulla.
lindbloms
Tjej, 29 år
Är förevigt ensam tycker jag det känns som. Det är rätt..ensamt heh
MiniMiniMini
Kille, 32 år
Citat från lindbloms
Är förevigt ensam tycker jag det känns som. Det är rätt..ensamt heh
Kunde inte sagt det bättre själv
Hibiscus
29 år
^säger som dessa människor
babsaan
Tjej, 30 år
okej okej okej.
Har kanske en liten crush på en viss människa.
Ragnarok
Kille, 31 år
Vet inte än.
afrozensoul
Tjej, 30 år
Ingen alls, och är otroligt lycklig :3
Lakupiippu
Tjej, 31 år
njaaeea, eller?
Titan
27 år
Nepp, aldrig haft NÅNSIN. Men man får väl hoppas på det bästa.
Quadri
Kille, 36 år
Efter 4 års relation så är jag ensam åter igen...
Suck... :(
Nihilus
Kille, 38 år
Du är hela 13 år och har aldrig haft någon? Är du så gammal utan att ha haft någon måste jag säga att du är chanslös!
Titan
27 år
Keep on dryga.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet