Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Dracir Kille, 36 år

9 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 20:42
Dracir Kille, 36 år

jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ som ligger under medel...

någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?

Dionysus_ Kille, 29 år

5 460 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 20:42
Dionysus_ Kille, 29 år

Citat från Dracir


jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ på ca75

någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?


Estonian sluts.

Dracir Kille, 36 år

9 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 20:44
Dracir Kille, 36 år

Citat från Prokhorovka


Citat från Dracir

jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ på ca75

någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?

Estonian sluts.


jo börjar nästa kännas som om det är dax, för det...

SirTwinkles Kille, 31 år

453 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 20:45
SirTwinkles Kille, 31 år

Jag gillar godis.

272 Kille, 29 år

1 067 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2012 kl. 20:45
272 Kille, 29 år

Forever alone, förblir så ett långt jävla tag, tror jag. .__.

Montecristo Kille, 38 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 18:42
Montecristo Kille, 38 år

Citat från Dracir


jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ som ligger under medel...

någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?


Finns nog ingen annan utväg än att försöka hinna med att skaffa sig ett uteliv om man nu inte har turen att träffa någon via jobbet.

kukfitta Kille, 32 år

1 745 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 18:46
kukfitta Kille, 32 år

Vet fan inte

Erotik Kille, 30 år

8 346 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 18:47
Erotik Kille, 30 år

ja har ingen alls =(

obama_official 27 år

5 898 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 18:48

Citat från BeerDrinkingBear


Nej, och kommer troligen aldrig få någon för att jag är så otroligt jävla feg och aldrig vågar ta första steget, sen så har jag rätt lätt att bli kär i tjejer jag pratar med, så det blir så sjukt jobbigt....skjut mig bara

detta

oldaccountfridh Kille, 30 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 18:48
oldaccountfridh Kille, 30 år

Helt for every alone :c Varit på g med en typ men aldrig mer än det :s

JESSO Tjej, 31 år

1 895 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 18:48
JESSO Tjej, 31 år

jag är rätt ensam tbh

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 18:49
Randomnisse Kille, 32 år

Jag är ensam </3

Vinnie Kille, 35 år

6 646 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 18:54
Vinnie Kille, 35 år

Jag är inte särskilt ensam, men inget känns riktigt rätt, vilket får mig att känna mig mer ensam än vad jag gjort om jag faktiskt varit helt ensam.

Vinnie Kille, 35 år

6 646 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 18:56
Vinnie Kille, 35 år

Citat från Dracir


jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ som ligger under medel...

någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?




Du läser fantasy, lyssnar på bra metal och är arbetsnarkoman. Bara en kvinna med svag könsdrift kan motstå den kombinationen. Det är dem som det är fel på.

Kafkaotisk Tjej, 31 år

846 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2012 kl. 18:57
Kafkaotisk Tjej, 31 år

Nope. Dejtar mitt garn....:)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet