Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ som ligger under medel...
någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?
Citat från Prokhorovka
Citat från Dracir
jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ på ca75
någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?
Estonian sluts.
jo börjar nästa kännas som om det är dax, för det...
Jag gillar godis.
Forever alone, förblir så ett långt jävla tag, tror jag. .__.
Citat från Dracir
jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ som ligger under medel...
någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?
Finns nog ingen annan utväg än att försöka hinna med att skaffa sig ett uteliv om man nu inte har turen att träffa någon via jobbet.
Vet fan inte
ja har ingen alls =(
Citat från BeerDrinkingBear
Nej, och kommer troligen aldrig få någon för att jag är så otroligt jävla feg och aldrig vågar ta första steget, sen så har jag rätt lätt att bli kär i tjejer jag pratar med, så det blir så sjukt jobbigt....skjut mig bara
detta
Helt for every alone :c Varit på g med en typ men aldrig mer än det :s
jag är rätt ensam tbh
Jag är ensam </3
Jag är inte särskilt ensam, men inget känns riktigt rätt, vilket får mig att känna mig mer ensam än vad jag gjort om jag faktiskt varit helt ensam.
Citat från Dracir
jag är en kille på 22 år, jobbar konstant, har ett uteliv som är lika med 0.
är inte så snygg, ingen social kompetens över huvudtaget och har ett IQ som ligger under medel...
någon som har några råd för hur man skall göra för att träffa någon?
Du läser fantasy, lyssnar på bra metal och är arbetsnarkoman. Bara en kvinna med svag könsdrift kan motstå den kombinationen. Det är dem som det är fel på.
Nope. Dejtar mitt garn....:)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet